
En primer llugar, denoten la falta de xacíu, de séntíu común, de dambos futbolistes: hai coses que -entá diciendo babayaes o siendo groseru- pueden emitise n'algunos sitios o ámbitos, pero non en otros, de más prestancia, solemnidá o representación. Dicho con claridá, ún puede rutiar cuando ta solu en casa, pero facelo nuna comida ente amigos ye una grosería; y si ye yá nuna cena de gala, dizlo too sobre'l que lo fai.
Per otru llau, lo que fain les sos palabres nun ye más que repetir espresiones y conductes inciviles que son tan frecuentes ente esa magaya que ye un parte pequeña (pero parte y sonora) de los espectadores que se mueven na rodiada del fútbol (del Sporting, del Uviéu y de tolos clubes de fútbol): una conducta y una visión del mundu enfermos, y daqué peor entovía.
En tercer llugar, eses faltosaes traducen l'espíritu de corripia (yá al marxen del fútbol) qu'apreta y afuega a tantos asturianos, que creen que lo que nun ye'l so pueblu nun esiste (o que ye l'enemigu), y que constituye, esi espíritu de corripia, ún de los grandes problemes de los asturianos, polo que somos incapaces de xuntanos, de venos como un conxuntu, y que nos lleva, como consecuencia d'ello, a que nun nos faga casu ningún gobiernu y a que'l restu d`España nun sepa de la nuestra esistencia, coles consecuencies obvies en riqueza y empléu.

Por cierto, y anque soi yo'l másimu críticu de la TPA pol so antiasturianismu y el so desconocimientu d'Asturies, tó decir que'l tratamientu que dio a los dos partíos, el del Uviéu y el Sporting fue esquisitu y esquisitamente igual, y que, por una vegada, fízolo bien, al menos, nesi aspectu.
Lo único bueno de toda esta historia es que los dos equipos cumplieron sus objetivos.
ResponderEliminarLos dos jugadores del Oviedo deberian ser sancionados.