Güei, en LNE: Carreres y exorcismos

0 comentarios
Güei, en LNE: Carreres y exorcismos: La moda de correr por daqué causa. Los políticos que cuerren como si nun fuesen responsables d'aquello escontra lo que cuerren.

Semeya de LNE

Les babayaes de Marlaska

0 comentarios


Grande-Marlaska, del que tol mundu diz que fue un bon xuez, lleva diciendo babayaes fai tiempu, dende que ye ministru d'Interior. 

La última, perdón, la cabera, al entrugá-y pola inseguridá en Barcelona, l'espoxigue de los actos de delincuencia nesa ciudá:

Marlaska, sobre la inseguridad: "Cuando voy por Gran Vía me cambio la cartera de bolsillo"

Masque fuese verdá, que nun lo ye. La frase ye solo pa esculpar al PSC, Coláu y los independentistes y decir que na "nueva Madrid", la que lleven unos díes gobernando PP, CS y Vox, tán igual.

Masque fuese verdá: un ministru l'nterior (¡que va con escolta, pa enriba!) nun pue decir eso.

Pero nun lo ye: ye solo política de mierda.


Cales rosa

0 comentarios


Güei, en LNE: Contra los pobres

0 comentarios
Güei, en LNE: Contra los pobres: La mayoría de les medides "medioambientalistes" y "progresistes" en esa materia tómense contra les rentes medies y baxes (coches electricos, prohibiciones de circulación, campaña contra la carne, "condena" de la agricutura extensiva, etc.

Hortensies

0 comentarios


Cales naranxa

0 comentarios



Too s'andará (agora que tamos en veranu)

0 comentarios
Pa los calores: esta ñevada del iviernu pasáu: El Sueve, el 11/02/18.





Güei, en LNE: Mexones: dislates y sobreexplotación

0 comentarios
En LNE: Mexones: dislates y sobreexplotación (L'agotamientu de "la ortiguilla" y la conversión en privaos de los bienes de toos).


Amaryllis encarnada

0 comentarios


Yá sabéis, per otru llau, que la llamen la "planta de la suegra y la nuera".

Roses

0 comentarios
¡Qué maravía! Casi paez que se siente'l so arrecendor.


Llimpiatubos

0 comentarios


El Callistemon citrinus ye arbustu de la familia de les mirtácees. Recibe dellos nomes populares pola forma les sos flores: llimpiatubos, escobiellón roxu, llimpiabotelles, árbol del cepiyu.

Tine l'aniciu n'Australia, Nueva Gales del Sur y Victoria. 

Arbustu perennifoliu, puede algamar los 4 m d'altu. Les fueyes son lliniales, llanceolaes, alternes y coriácees, de collor verde abuxáu.





Güei, en LNE: Xovellanos y les muyeres

0 comentarios
La soltería de Xovellanos, los sos amores y la so valoración permanente de les muyeres coles que s'alcuentra.


De fauna urbana y monólogos

0 comentarios

                                
                                (Asoleyóse en La Nueva España del 14/08/19)

                                      L’APRECEDERU

                           DE FAUNA URBANA Y MONÓLOGOS 

               Lamento no tener “la gracia que no quiso darme el cielo” para escribir monólogos, como Anxelu, Baldomero Fernández o mi hermano Rubén. Porque, ciertamente, sólo falta darle forma.
               2017. Muñó, Siero. Un jabalí enfurecido amenaza a un grupo de personas, entre ellos, niños. Un vecino trata de espantarlo con perros de caza. Los ataca. Dicho vecino se provee de una hoz y mata al suido. El Gobierno lo multa por “caza ilegal”, “arma prohibida”, “muerte del animal”. Total, con otras minucias, 9.300 euros. Sólo faltaba que lo hubiesen sancionado por estar “el arma” herrumbrosa. Dos años después, un juzgado exonera al valiente ciudadano. ¿No es justamente la materia cómica de un monólogo, desde el punto de vista de los disparates de la Administración?
               “No se hizo el hombre para el sábado, sino el sábado para el hombre”, se lee en el Evangelio de Marcos. Pues también en materia de fauna perdemos el objetivo central  de toda actuación social, política, ética y administrativa. Un ejemplo patente: en 1567 el papa Pío V condena las corridas de toros porque en ellas mueren personas. Hoy quieren algunos prohibirlas porque en ellas mueren los animales.
               La fauna urbana o semiurbana se ha convertido en un peligro para los seres humanos. Los jabalíes, por ejemplo, causan entre el 20 y el 25 por ciento de los accidentes de coche. Proliferan, se adentran en las ciudades, ponen en peligro a la gente. Gaviotas y palomas se propagan como una plaga por toda la región. Las que llaman “ratas urbanas”, las palomas, entran en bares y cafeterías, comparten las mesas de las terrazas. También las gaviotas. Principalmente estas, llenan de excrementos los coches y, a veces, los vestidos. En ocasiones entorpecen los vuelos del aeropuerto.
               ¿Hacemos lo suficiente para limitar drásticamente su número y sus molestias? No, sin duda. Y, en muchos lugares, nada.
               Nos preocupa más el sábado que el hombre.

La risa: dos xenialidaes de güei (La Granda, Fomentu)

0 comentarios
José Luis Ábalos, ministru del calendariu

Conceyu de sabios economistes en La Granda: "La fuga de talentos se ataja pagándoles más". Val, fenómenos. Como Calvin Coolidge: "Si se despide a muncha xente produzse paru". 

Y otra: "La obra de la variante acabará a finales de 2020", señala Fomento. El Ministerio contrapone su "calendario realista" al "brindis al sol" del PP, "que prometió'l fin de los trabayos pal veranu del añu que vien".

L'añu que vien, que sepiamos los mortales, ye'l 2020. Y el veranu...

Rebuznos pa los fieles.


Semeya de Ricardo Solís en LNE





Güei, en LNE: De fauna urbana y monólogos

0 comentarios
Los abusos del Gobiernu contra la xente: xabalinos, gaviluetes y animalismu. Sanciones por defender vides.


Zinnia rosa doble

0 comentarios
La Miñota, Güerres, 10/08/19.




Zinnia encarnada

0 comentarios
La Miñota, 10/08/2109.






En LNE güei: "Del negocio, no del gobierno, hablaban"

0 comentarios
En LNE güei: "Del negocio, no del gobierno, hablaban": Lo que de verdá "negociaben" don Pedro y don Pablo, el PSOE y Podemos: del valor de les sus "acciones" en el futuru gobiernu.


Una nota de llectura: despoblamientu

0 comentarios
Una nota de llectura: despoblamientu.

De la novela de Jerome K. Jerome,

"Somos criaturas del sol, amamos la luz y la vida, este es el motivo por el cual nos apiñamos en las ciudades y el campo se halla cada vez más desierto. [...]
(En el campo) nos sentimos atemorizados, como niños extraviados en una monumental mansión... [...]
Reunámonos en las ciudades, encendamos las grandes hogueras de la alegría -que son los millones de faroles de gas- y gritando, cantando a coro, nos sentiremos valientes".

La novela ye, nin más nin menos, de 1889.

Una nota de llectura: los asturianos y la so cultura

0 comentarios
Una nota de llectura: los asturianos y la so cultura.

Sorraya Fidela Uría Líbano (Música asturiana entre 1860 y 1934, páx. 276) qu'el nacionalismu musical asturianu, tan importante, nun algamó una difusión más amplia "por la actitud de los asturianos hacia este aspecto de su cultura. Realmente desde el principio no se dio al movimiento la importancia y el valor que tenía, como ocurrió en otras regiones, y esto resulta evidente al comprobar la absoluta dispersión de las partituras, muchas de las cuales es probable que se hayan perdido para siempre".

Nihil novum sub sole.



Güei, en LNE:

0 comentarios
Güei, en LNE: "Vanilocuencias: falacias, vacuidad, desvelamiento": Mensajes que permiten revelar qué se oculta tras ellos o quién los fabrica (PSOE, Carmen Calvo, Pilar Palop, Tribunal Constitucional, VOX, Otegui).

Resultado de imagen de imágenes charlatanes