Más a reíse de nosotros: don José Blanco agora


De los asturianos, y más de los votantes del PSOE, nun debe quedar naide nel partíu de Pablo Iglesies por reíse. Primero vieno don Zapatero y díxonos que l`AVE taría n`Asturies nel 2009 (con repetición dempués por Areces, Javier Fernández y tolos diputaos y senadores del PSOE); dempués Blanco mandónos a Víctor Morlán pa decinos que "guste o no guste Asturias ya tiene AVE (¿y si tán falando del ave-crem?)"; pel mediu, otros "representantes del pueblu" dixérennos que nel 2010 y nel 2012; agora llega don José Blanquiño y diznos: "No me gusta hacer de pitoniso pero el AVE podría llegar a Asturias en el entorno del 2016".

Les gargayaes na FSA, en Moncloa y en Ferraz deben ser "homériques", como les de los dioses al escuchar les miseries de los homes. ¿Y por que nun diben selo? ¿Y por qué nun diben coñase de nós? ¿Y por qué nun diben mexanos na cara?

"A fin de cuentes -deben pensar- si siguen votándonos tratándolos como los tratamos, deben ser satamente como parecen, asina que ¿por qué nun tratalos como son?".

3 comentarios:

Neville dijo...

Don Pepiño tracamundiose quiso decir nel 2.056 unos añinos pa riba o pa baxu.

Ahí ta tovía la Autovía Aeternam veintipico o treinta años faciéndose que ya perdimos la cuenta.

Anónimo dijo...

¿Comu ye que'l PAS nun respondió a la propuesta d'unidá d'aición d'Andecha Astur ho?

Anónimo dijo...

Porque taba n'Andechés y nun s'entendía un res.