O eso paez. Daes les palabres de Javier Fernández, candidatu a Prósimu Desastre pol PSOE. Porque él fue'l Secretariu Xeneral del PSOE toos estos años de desastre d'Areces. Y fue ministru con Areces. Y votó y apoyó tolos disparates del PSOE de Zapatero contra Asturies, dende la financiacíón al estatutu catalán y al retrasu n'infraestructures. Y d'elli, como de tol PSOE, ye la responsabilidá de los 80.000 paraos y los casi 20.000 mozos qu'emigren; y de los baxos sueldos; y de la escasa población activa; y de lo tardío de l'enxertamientu de los mozos nun trabayu; y de les poques muyeres que topen trabayu...
Y agora, esti fin de selmana, n'Arxentina, a onde fue a recoyer votos coles perres de tolos asturianos, diz que "QUIERO QUE ASTURIAS SEA ALEMANIA".
¡Como si nun fueren él y ellos los que llevasen gobernando esti país dende 1979! La mayoría los ayuntamientos y la comunidá. Too seguío. ¡PUES YA TUVIEREN TIEMPU! ¿O VAIS DECIME QUE NON? ¡QUE YE QU'ALCUERDEN AGORA Y VAN CAMBIAR DEMPUÉS?
Y, per otru llau, la palabra "quiero" nun esiste nel PSOE asturianu, nin siquier nun candidatu a Prósimu Desastre. La única palabra al respective la so "voluntá" ye "cumplo", esto ye, vo facer lo que me manden de Madrid. Que pa eso son lo que son: una sucursal palanganera de los señoritos de Madrid.
No hay comentarios:
Publicar un comentario