"Anónimu" dizme lo siguiente al mio comentariu d'apoyu a los quiosqueros y la denuncia de la inutilidá ofensible de PSOE, PP, IU, Areces y los sindicatos:
«Xuan, tienes razón en too, menos en una cosa: aquí el Gobiernu del Principau nun tien pitu que tocar, ya que el problema se genera por una interpretación absurda de la Ley 28/2005, llevada a cabo por el Comisionado que, como sabes, depende del Ministeriu de Hacienda.»
4 de marzo de 2009 0:15
VAMOS ACLARALO:
- Los diputaos y senadores teníen que saber, cuando "cagaron" la llei, que los quioscos vendíen tabacu. Non lo sabíen y dempués, tres les protestes de los quioscos, tuvieron que modificala.
- Los diputaos y senadores asturianos (y el gobiernu asturianu) bien podíen haber definido, al facer la llei, nel testu llegal, qué yera un quioscu, la definición de quioscu.
- En tou casu, anque nun lo tuvieren fecho nel so momentu, ¿nun lo podíen haber fecho con posterioridá -cuando se planteó`l problema colos quioscos asturianos-? ¿Yera tan difícil poner un ensiertu nes Cortes.
- Y entá ensin pasar peles Cortes y modificar la Llei, ¿nun podíen presionar e informar al Gobiernu de Zapatero pa una interpretación correcta per parte'l Gobiernu y el Comisionáu?
- ¿Ficieren daqué de too esto? ¿Intentárenlo? ¿Ocurrióse-yos siquiera intentalo? Ná de ná.
QUE SE DESENGAÑEN LOS CIUDADANOS Y LOS VOTANTES, A TOOS ELLOS -INCLUIDOS LOS SINDICATOS QUE DICEN DEFENDELOS- IMPÓRTEN-YOS UN PITU: SÓLO LOS QUIEREN PA SACA-YOS EL VOTU Y LES PERRES.
ADEMÁS, NINGÚN DELLOS CREE NA AUTONOMÍA ASTURIANA NIN EN QUE'L SO PAPEL SEA OTRU QUE TRABAYAR PA LOS SOS SEÑORITOS DE MADRID.
No hay comentarios:
Publicar un comentario