El Carbayu lliterariu

Lope de VegaZapatero'l Procastinador

LOPE DE VEGA, ZAPATERO Y PROCRASTINACIÓN

Invítolos a lleer esti magníficu (estupendísimu) sonetu de Lope de Vega. Nél, l'alma fala con Xesús y llamenta ser tan roceanu a abri-y les puertes.

Disfrútenlu. Y dempués de disfrutalu, mediten. Ye un testu que yo siempre pongo a los escolinos pa exemplificar lo que ye la "procastinación", el dexar siempre les decisiones que requieren esfuerzu pa mañana.

Disfrútenlu. Y dempués de disfrutalu, piénsenlo. ¿Nun taría Lope de Vega profetizando a Zapatero'l Procrastinador, y la so dificultá constitutiva pa enfrentase a la realidá y pa tomar decisiones desagradables?

¿Qué tengo yo, que mi amistad procuras?
¿Qué interés se te sigue, Jesús mío,
que a mi puerta, cubierto de rocío,
pasas las noches del invierno oscuras?

¡Oh, cuánto fueron mis entrañas duras,
pues no te abrí! ¡Qué extraño desvarío,
si de mi ingratitud el hielo frío
secó las llagas de tus plantas puras!

¡Cuántas veces el ángel me decía:
«Alma, asómate ahora a la ventana,
verás con cuánto amor llamar porfía»!

¡Y cuántas, hermosura soberana,
«Mañana le abriremos», respondía,
para lo mismo responder mañana!

3 comentarios:

Xuan Bello dijo...

Xuan: préstame muncho lleéte, anque nun tea d'alcuerdu contigo en delles coses. Pero falando de Lope de Vega --nesto sí tamos d'alcuerdu-- ¿nun te parez meyor exemplu de procastinación esti otru del "Félix de los Ingenios", como lu llamaba un profesor (universitariu) que me cayó en suerte?

Cánsase el poeta de la dilación de su esperanza

¡Tanto mañana, y nunca ser mañana!
Amor se ha vuelto cuervo, o se me antoja.
¿En qué región el sol su carro aloja
desta imposible aurora tramontana?
Sígueme inútil la esperanza vana,
como nave zorrera o mula coja,
porque no me tratara Barbarroja
de la manera que me tratas, Juana.
Juntos Amor y yo buscando vamos
esta mañana. ¡Oh dulces desvaríos!
Siempre mañana, y nunca mañanamos.
Pues si vencer no puedo tus desvíos,
sáquente cuervos destos verdes ramos
los ojos. Pero no, ¡que son los míos!

Nada, amigu, un abrazu. Xuan Bello

Xuan Xosé Sánchez Vicente dijo...

¿Qué talu, Xuan? ¿Qué talos Sonia y el retueyu?

Pues, yá sabes, como decía`l clásicu (la clásica) "munchu me fuelga, / compadre,afayate cabo casa".

Al respective del profesor universitariu, ye que s`estracamundiaba con Ovidio y amestaba (¿meyor "xuncía")los dos, yá sabes:

"Donec felix eris, multos numerabis amigos..."

Anónimo dijo...

Un saludo Don Xuan y feliz singladura en su nuevo BLOG; aprovecho para presentarle el mio desde donde combato todas las maquinaciones de los paracaidistas de la UAM y los poderes fácticos antiasturianos instalados entre nosotros que buscan cambiar nuestra historia como acto final de nuestro aniquilamiento como nación.