Zapata, Zapatero, Toledo

Dizlo l'Eclesiastés (I-15), "Numerus stultorum, infinitus".

Y asina, de mano, allá en Ginebra, don Zapatero, embaxu la bóbeda poliestalagmítica de Barceló na Oficina de les Naciones Unides, fala'l día de la muerte del cubanu Zapata; fala, vamos aclaralo, escontra los presos políticos y la pena de muerte. Dempués, cuando españa l'escándalu, sal la oficina de Moncloa y, como tantes vegaes, cuerre a desplicar que lo que Zapatero quería decir (ver nel blog l'artículu "!Dios míu, colo mal que lo fai!") yera otra cosa: que cuando ceguñaba, en realidá, taba condenando la muerte de Zapata.

Y, ayer, la siguiente noticia, que trescribimos íntegra:

El actor Willy Toledo ha asegurado hoy que la gran mayoría de los «presuntos disidentes» encarcelados en Cuba «son terroristas», y ha añadido que Orlando Zapata, preso cubano fallecido después de una huelga de hambre de casi tres meses, «no era más que un delincuente común».

Toledo hizo estas declaraciones a varios medios de comunicación antes de participar, junto con otros actores, en una mesa redonda en solidaridad con el Sahara, en las que ha asegurado que esos «presuntos disidentes» encarcelados «son gente que ha cometido actos terroristas contra el Gobierno cubano, actos de traición a la patria y un montón de delitos».


Y, como elli, otru báramu, toos amigos de Zapatero y de les dictadures. ¡Qué casualidá!

L'Eclesiastés quedóse, dende llueu, curtiu. Non nel cuantificador (infinitus), sinón nos conxuntos cuantificaos. Tamién lo ye'l de sinvergoñes.

Por cierto, el nuestru llamentu pola muerte de Zapata, el nuestru sofitu a los qu'en Cuba reclamen llibertá, el nuestru despreciu a la dictadura cubana y los sos palanganeros.

6 comentarios:

ayalgueru dijo...

Tenemos la izquierda mas reaccionaria y casposa del orbe ...

Defender a los castro nun pais del primer mundu a estes altures nun pais medio normal ye politicamente toxico y socialmente inaceptable .. N'ejjjpana ye tovia una gracia simpatica de la que presumir ...

Y nun ye solo un garrapiellu de guajes cola camiseta del che guevara, recuerda que fai bien poco el principau concedio-y la so medalla d'oru al vicepresidente de la dictadura cubana pola condicion d'asturianu ilustre ... Nel nuesu nome ! Ye tan indecente que nun tengo palabres. Compromteste a retira-y la medalla al torturador si yes clave nel proximu gobiernu asturianu ?

Saludu

Fidatius dijo...

Cómo vos atrevéis a criticar el sistema cubanu cuando ye capaz de garantizar nun país del tercer mundu derechos sociales colos que la metá de la población mundial nun ye nin capaz de suañar. Que Cuba tien problemes ye innegable, que garantiza más derechos sociales que la mayoría de país tamién.

Inaciu Galán dijo...

D'alcuerdu totalmente contigo Xuan. Nun sé cómo pue haber xente que defenda una dictadura, de cualesquier orientación, a estes altures.

Y al del últimu comentariu: Si Cuba ye un país del tercer mundu ye gracies a los Castro y demás amigos comunistes que estrozaron el país.

Anónimo dijo...

Ta mui bien, Xuan. Espero'l to post de sofitu a Amadeu Casellas, que lleva encarceláu 25 años ensin tener accesu a nengún tipu de ventaxa penitenciaria.

Podemos siguir falando de los presos políticos qu'hai nel estáu español -o esta España nuesa, como quieras-. Nun son namás vinculaos a la izquierda abertzale, nun te creas. Y nin siquiera nesti casu veo una conderga tuya al encarcelamientu de los dirixentes del periódicu en vascu Egunkaria, que dempués d'años presos, seguramente salgan llibres porque nun tienen NADA escontra ellos más que facer un trabayu editorial.

Tampoco te veo diciendo nada de lo que pasa na mesma islla de Cuba, Guantánamo. Nin a ti nin a la estrella televisiva del énte públicu asturianu, que nun tien nin idea de lo que ye Cuba, nin la so economía, nin el so sistema democráticu enantes y dempués de Batista (pista pa Inaciu, nun tamos falando del rapaz del pressing catch).

Un puquiñín de por favor, andái.

Por cierto, la mio solidariedá pa con toles persones que muerren nes cárceles. Cientos nel últimu añu nesta España, por cierto. Anque seya por facer fuelgues de fame pa tener na celda televisión, teléfonu y internet, cosa a les que la mayoría de los cubanos nun tienen accesu y que por embargu Yoani sí tien.

Anónimo dijo...

Con el PAS pescar podrás. D'un partiu y una xente que lleva esti llema a unes eleiciones ¿qué podemos esperar?.

Llueu la xente quier xuntures con estos PPerros camuflaos.

Anónimo dijo...

IMPRESIONANTE'l comentariu de los "derechos sociales en Cuba".

IMPRESIONANTE'l comparar l'estáu de llibertes d'Asturies y el de Cuba.

Queda por saber si'l "piolet" (y el so usu alternativu) yera tamién un drechu social (trotsky alararánoslu)...