En LNE: Xixón, lo progre, contra los probes


                             L’APRECEDERU



                             XIXÓN: LO PROGRE, CONTRA LOS PROBES
                L’Ayuntamientu de Xixón anda empeñáu nuna campaña doctrinarista que tien el mesmu impulsu emocional (qu’ellos llamen “ideolóxicu”) que la desertización esprés de Pedro y Ribera: ser los primeros y más destacaos contribuyentes del mundu mundial na llucha medioambientalista, ensin tener en cuenta les sos consecuencies sobre la realidá. Sobre la desertización industrial y l’empléu (y, naturalmente, les carteres), el tándem Ribera-Pedro; sobre los ciudadanos xixoneses, el binomiu Ana González-Martín.
                Dense cuenta de les repercusiones que sobre comunidaes y provincies como Lleón, Galicia y Asturies ta teniendo yá la política del Gobiernu central (por ciertu, con más ruíu nes protestes en Lleón qu’equí). Pues bien, en Xixón les víctimes van ser non satamente los probes, pero sí los trabayadores, los xubilaos y les clases medies-baxes.
                Embaxu del nome de “Ordenanza de movilidá” lo que ta entamao ye un “Plan d’inmovilidá”, restrinxendo l’accesu a varies zones de la ciudá a coches con dalgunos años, esto ye, polos sos años d’estrenu, col pretestu de que contaminen más, non de que nun cumplen  coles esixencies de la ITV.
                Yá suponen ustedes que los que puen camudar de coche con frecuencia (inclusu, por presumir) son la xente que tien perres, y la que caltién el coche vieyu ye, más bien, que nun pue tener otru.
                Eso sí, en paralelu, incentívase la compra de coches eléctricos (“Cometimos el error de vender un producto que no teníamos en la estantería. No tenemos dónde enchufarlo y su precio es carísimo. Nos equivocamos todos”, diz del artículu nada menos que Pere Navarro), pero non la sustitución del vieyu.
Otru efectu negativu del doctrinarismu municipal va ser el cierre de l’Avenida del Molinón: al tráficu, empobináu per Fernández Miranda, van conducilu a un par de ratoneres pa llegar a la Carretera de Villaviciosa, aumentando contaminación, gastu y malhumor.
                Y los impuestos, igual.

L’impulsu será progre, pero les víctimes son aquellos que dicen representar y defender.

No hay comentarios: