La solución


El director xerente del Serviciu Públicu d'Empléu del Principáu, José Luis Álvarez, dempués d'estimar que'l paru de febreru será asemayáu al de xineru (4.809 paraos más), declaró a EFE:
El responsable del Principado ha llamado la atención sobre la incidencia que está teniendo el consumo en el descenso del empleo, ya que al haber más desempleados se produce menor gasto en el comercio que derivan en la pérdida de puestos de trabajo en el sector servicios y, por implicación, en el de la producción alimentaria, que ha registrado la mayor caída de la industria ....

"Si compramos menos, se fabrica menos y menos gente se necesitará para fabricar, por eso necesitamos más gente trabajando para que se consuma más para que se necesite fabricar más", ha recalcado.

(EFE) La Nueva España del 02/02/2011

¿Estos fenómenos ríense de nós o son asina de bobos? Porque nun hai qu'escaecer que declaraciones asemeyaes yá les ficieren reputaos miembros del Gobiernu d'España (tamién "progresistes" y "d'izquierdes", según se sabe).

Too ello bien a ser tan sabio como aquelles famoses palabres del presidente de EEUU Calvin Coolidge, allá pelos años trenta del sieglu pasáu: "Si se despide a la xente produzse paru".

N'OTRES PALABRES: ESTOS RAPAZOS DEL PSOE Y D'IU NUN SERÁN TOL PROBLEMA, PERO, DENDE LLUEU, INXAMÁS VAN SER PARTE LA SOLUCIÓN Y, POR SUPUESTU, SON UNA PARTE IMPORTANTE'L PROBLEMA.

Eso sí, si los quitamos a ellos, naide se va reír tanto de los ciudadanos. ¡Una pena!

1 comentario:

ayalgueru dijo...

Tienes razon ,,, y yo ya nun tengo claro si ye que son fatos o ye que son malvaos ,,, parezme que son les dos coses al mesmu tiempu. Nun entienden la economia y confunden les causes coles consecuencies.

La economia espanhola medro una decada entera ,non aumentando la so capacida productiva, si non consumiendo comu una lloca empufandose , financiando nel exterior el consumu que nun podia permitise y poniendo comu garantia de los pufos el preciu siempre creciente de les nueses propiedaes inmobiliaries.

Pa salir del sucu nel que tamos , necesitamos aforrar mas y consumir menos ( xusto lo que ficieron los alemanes durante la nuesa decada prodixosa) , esto ye un principiu economic de sentiu comun que d’una manera intuitiva entienden y ya tan faciendo les persones normales ,,, falta que el gobiernu caiga de la burra y dexe de gastar nel nuesu nome.
saludu