Humorada y mal tiempu

¿Danse cuenta de que dende hai meses non hai tiempu bonu en dalu sitiu? Da igual a ónde se vaya, Andalucía, Valencia, Ses Illes, Castiella: llueve y fai fríu, y si nun fai fríu llueve, y si non ñeva. ¿Qué pasó col bon tiempu?

Pues tiénenme contao que vieren a la Salgado y a la De la Vega, atapaes con pañoleta hasta la frente y rebozaes -que naide nun les conociere- con una paxmina, a la cola del Monte de Piedá de Caja Madrid. Polo visto lo que facíen yera empeñar el bon tiempu, pa dir tapando coles perres que se sacaren los furacos del presupuestu y los gastos del Gobiernu.

¿Pueden creelo? Bueno, d'esti Gobiernu espérase cualquier cosa, tan marafundiador él. En tou casu, la cosa paeza verosímil, porque lo que ye tiempu bonu, tiempu bonu, nun paez per ningún sitiu. Asina que si nun lu vendieren a una potencia estranxera ye que lu empeñaren, como diz el ruxerrux esi, que sitúa a dambes muyerines (digo lo de muyerines pola falta kilos) a la cola del Monte.

Asina, de pasu, collaboren colo de la memoria hestórica, porque si ellos (non los antepasaos d'elles, non, que fueren de los ganadores de la guerra civil), "ellos" digo, fueren "los del monte", elles son "les del monte".

No hay comentarios: