El vienres pasáu n'Uviéu

GRACIES pol vuestru afectu y cariñu, a tolos que me saludastis el vienres pasáu.


5 comentarios:

Anónimo dijo...

Uf, Xuan Xosé...espero qu'esi despliegue nun seya l'haber de militancia del PAS, porque entós la cosa ye que ta mui mui malina.

5 banderes y tu...lo que foi esti partíu y lo que ye agora..

Qué pena...

Asturianista dijo...

Estimáu "Anónimu": Nun te preocupes que los militantes, les persones que simpatizen y apoyen al PAS son munchísimes más de les que salen nes imáxenes. Y a los partíos nun se miden pola cantidá de miembros que van a la manifestación, debería mirase polos FECHOS (d'otros partíos y del propiu, n'esti casu el PAS llogró la Llei d'Usu -actualmente l'únicu instrumentu llegal que tenemos n'Asturies). Foi una pena nun podete haber dao el folletu que'l PAS repartió na manifestación.
El Partíu va a cumplir 25 años y día a día, seguimos lluchando y trabayando por Asturies, sumando xente pa conseguir tar na Xunta Xeneral en 2011 y representar a Asturies y a los asturianos y les asturianes.


Saludinos!

Andrés Ruiz dijo...

Xuan Xosé, permítame que le recuerde que esa Ley de Uso la impulsaron usted (único diputado regional del PAS) y 21 diputados del Partido Popular. Le hago este recordatorio porque no me parece bien que se monopolicen logros que son de varios y no solamente de uno.
Estoy totalmente de acuerdo en que esta Ley es el único instrumento legal para proteger el asturiano, pero seamos justos y reconozcamos los hechos históricos como son.

cansáu dijo...

sí, hay que reconocer que "también es del PP" y que Xuan Xosé Sánchez Vicente no tuvo que sacarla de las mismas entrañas centralistas del Partido Popular que no quiso ni presentó en toda su historia una ley de uso sobre el asturiano y que todavía niega la posibilidad de oficialidad de la lengua asturiana fuera cualquiera de las maneras (diferida, no impuesta, etc)

puxa asturies llibre! y Abaxo la hipocresía!

Andrés Ruiz dijo...

Pues si el PP no hubiese querido no habría Ley, así de simple.
Lo de arrancar, pues vale, debió costarle a Xuan Xosé un esfuerzo titántico ¿no?
Si dependiese del PSOE ¿tendríamos Ley, se pusiera Xuan Xosé como se pusiera?
Dejémonos de demagogia.