Cagayón con campanín

Nuna entrevista nel diariu Público la selmana pasada, don José Luis afirmaba que nun podía algamar un alcuerdu económicu (col PP) pa meyorar la economía porque-y lo torgaben "sus bases ideológicas".

Ehí tienen vustedes una flatulencia de la nada, una babayada del chirichichí, un rutiu d'un furacu nun papel en blancu. Porque, vamos ver, si los alcuerdos posibles son malos, la razón pola que nun deben aplicase ye porque son malos, ineficaces o dañibles (pal conxuntu la población, pa una parte d'ella, pa los asalariaos, pa quien sea). Pero, si nun son malos, si lo que faen, a cencielles, ye dir a la escontra la ideoloxía del Presidente o del PSOE, ye qu'entós, la ideoloxía del PSOE y de Zapatero son peor que nada, son una relixón, un constructu máxicu, un discursu nel vaciu qu'impide'l contactu cola realidá.

De mou y manera que lo malo nun ye yá que Zapatero y el PSOE nun lleguen a alcuerdos nel ámbitu económicu por razones de mena ideolóxica, sinón que nin siquier saben en qué consiste esa ideoloxía que dicen tener y, peor entovía, nin siquier saben de qué falen cuando falen: emiten sonidos ensin significáu, rutios morfemáticos, bixos fonéticos.

¿Cómo ye posible tanta solemne vacuidá, tanta pomposa pretenciosidá, tanta babaya fachenda? El refrán situacional (o "refran-apegadiella" o "refrán-retratu") asturianu cuadra aquí que nin pintáu: Cagayón con campanín diba cola gaita a misa.

P.S. Pero lo qu'hai qu'entrugase nun ye eso, ye otra cosa: ¿Va seguir encantando esta nada solemne, esa fachenda babaya del PSOE y Zapatero, a los asturianos y a los españoles munchu tiempu?

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Con tolos respetos, Xuan, aplicavós el cuentu:

http://republicaasturiana.nireblog.com/post/2010/01/16/pautar-cola-uas-delles-reflexones-sol-tema

Xunida ya!

pd: Pa eso hai que poner voluntá y nun soltar los prexuicios enantes d'aldericar...

Anónimo dijo...

Prestame enforma que falase de "xunidá" más que fai falta REMEMBRAR delles "coses".El PAS vien arrecostinando(en realidá xuan Xosé)el" sambenitu" de personalismu y de ser el responsable la falta de "xunidá". En sin embargu escaecese dafechu que munchos que lu acusen de lo de COALICIÓN ASTURIANA, non s´alcuerden de que portavoces "ANGUAÑU" de: IAS, BLOQUE, IU;etc dexaron la UNA d´entonces porque pactabamos cola "DRECHA"
Agora falamos de "xunidá" pa abellugar a un "XENOCIDÁ CULTURAL" como Valledor pa face-i el trabayu "GOCHU" y vuelvanos a "¡¡XODER!!"

Sensible Panda dijo...

Estimado Xuan Xosé:

Para empezar, debo disculparme por no estar a la altura y no ser capaz de responder en la misma lengua en la que está escrito el texto y los comentarios que me preceden.

Poco tiempo ha desde que descubrí esta tribuna que tiene en Internet, y debo decir que me sirve para volver en cierto modo al horrendo chigre en el que recibí sus clases. Las cuales disfrutaba, he de decir, al igual que sus artículos y las densas frases de su novela.

Criticar que un partido político se oponga a un pacto con otro grupo (en este caso totalmente opuesto y en un tema en el que difieren -o debieran- más que en ninguna otra situación) por contravenir sus principios ideológicos no parece, desde luego, lo más acertado. Otra cosa es si de verdad existe correlación alguna entre los actos del Partido Postsocialista y su ideario básico.

Que liberalismo y socialismo son posiciones demasiado distantes como para poder fundirse en algún momento, a nadie se le escapa. Que socialismo y Partido Socialista son dos entes aún más distantes que el binomio anterior, a nadie se le debería escapar.

P.S.: ¿Seguirán los políticos basándose en el beneficio y la conveniencia de sus actos? ¿O se ceñirán estos, como debieran, a la ideología política bajo cuyo cuño son emitidos?

Anónimo dijo...

En realidá Anonimu, naide ta falando de Valledor nesa Xuntanza.
Prestame muncho el marcador que pon Xuan nel so blogue. El de los dies y el DESPERTAI ASTURIANOS.
Pretame porque cuento qu`habiemos despertar toos, y facer alguna qu`otra cuentuca.
Mas que nada pa nun dar otra vegada con un dia siguiente al dia D con el coñazu de siempre, pura parrafada de perdedores;
Unos que son el referente de la izquierda nacionalista, los otros de la nacionalista y los otros que los asturianos son unos borregos que nun entienden a naide.
Ya van bien años d`oyir esti cantar. El pas nun ye personalista val.
Que problema tien el Pas pa presentase nuna coalición con tolos partios asturianos. Asturianos nun inclui IU.
Cual ye el problema.???
Pue sabese???
Porque, dalguien tien duda de que UAS sola, por trayeutoria, y por nuevos partios va BAXAR EN NUMBERU DE VOTOS?
Apuesto a que nun saca 11.000 votos.