ENSIN VASELINA: a Asturies ná; a los vascos pa la ópera y pal xacolí


El sábadu 22 denunciábalo la FADE: dempués del recorte nos Presupuestos Xenerales del Estáu nel 2010, vien un nuevu recorte n' I+D+i, que, pal 2011, 2012 y 2013 fai un total de 25,8 millones pa investigación.

Los proyectos principales a los que va afectar esti recorte son el centru mistu d' investigación y desarrollu en nanotecnoloxía y materiales nanoestructuraos (CINN), el centru misto sobre recursos naturales y biodiversidá de la cordillera Cantábrica y el centru de competencia de la lleche y derivaos, que diben tar allugaos n'Uviéu.

Pero, yá saben, los vascos reciben perres estres pa la Y ferroviaria, pa la ópera y hasta pal xacolí; los catalanes, toles perres comprometíes nel Estatut; los andaluces, les enxertaes nel suyu, etc.

Y nun tará demás que too estos faise colos votos útiles y los votos progresistes, colos votos de los que votaren al PSOE y a IU n'Asturies, colos votos de los cualos, los socialistes asturianos, con Javier Fernández a la cabeza, corrieren a apoyar el discriminatoriu Estatut. Y tamién colos del PP, que sumó los sos votos a los de PSOE y IU pa da-yos un tratu discriminatoriu y favoratible a los andaluces.

Asina que la prósima vegada, si quieren que-yos roben y los atraquen cola navaya del so propiu votu, nun lo piensen muncho: igual da que voten al PSOE, que al PP, que a IU.

Farán-yoslo toos igual. ¡Y ENSIN VASELINA!

No hay comentarios: