Güerres: Mazanines

0 comentarios
Como va siendo hora d'atropar, pongo equí unes semeyes de solarines. Siento que les mazanes sean roinuques: l'añu nun dio pa más.




Les semeyes son de la una y media la tarde del 16/10/10, sábadu (lluviosu, por ciertu).

Nun nagüéis.

Pallabres prohibíes

0 comentarios
Cuando les coses nun gusten, nun salen bien, resulten incomodes, o muestren la incapacidá gubernamental, lo meyor ye prohibir la palabra que lo noma. Vamos camín d'ello.

Por exemplu: ¿Resulta desagradable'l paru/desempléu? pues ya saben lo qu'hai que facer (ver EQUÍ)

Otru conceptu que tien los díes contaos ye'l PIB (Productu Interior Brutu). Areces ya foi l'abanderáu pa que'l PIB nun midiese'l PIB (sinon otres coses), pero además la ministra de Sanidá atopó otru gran defectu insalvable nel PIB, como pueden ver EQUÍ:



La Miñota: dalies marielles

0 comentarios

Llanto equí una semeya de dalies marielles. Tamos n'ochobre (les semeyes son del 02/10/10) y tán precioses.

Sobre oferentes (o parados o desempleados)

0 comentarios
Un pequeño apunte para reflexionar sobre nuestros gobernantes actuales:

Recordemos los datos previos a la última EPA: España tiene el peor registro de parados de toda la Unión Europea 20,5%, y duplica la media de la eurozona (9,6%).

Otros paises con malos datos (aunque mucho mejores que España) son: Letonia 19,5%, Lituania 18,6% y Estonia 18,6%

Austria tiene el índice de desempleados más bajo de toda la Unión Europea con un 4,3% seguida seguida por Holanda (4,5%) y Luxemburgo (5%).

Meditemos.

Na despedida de don Vicente Alberto

0 comentarios
Agora que don Vicente Álvarez Areces acaba de facer la so lloa nel llamáu "Estáu de la Rexón", como si tuviere él solucionao tolos problemes d'esti país, vuelvo asoleyar esti artículu qu'evalúa la so actuación y, sobre tou, avisa de que'l cambiu de candidatu, por Javier Fernández, nun ye más qu'una comedia y una engañifa, pa facer como que les coses van ser distintes, menos males, a partir d'agora.


El adiós de un espejismo

Cuando, allá por el 97, se empezó a rumorear que Fernández Villa (a quien ni siquiera lo echó atrás en su decisión el que una agorera caja de sidra le cayera encima en Rodiezmo) había decidido que don Vicente Alberto sustituyera a don Antonio en las listas del PSOE, sólo unos pocos alertamos de que la ilusión y la esperanza generalizadas con que se acogía a Álvarez Areces carecían de todo fundamento. Pues, efectivamente, aunque el personaje había obtenido fama de magnífico gestor como alcalde de Xixón, esa fama era fruto de la propaganda -para la que tan buenos son él y su partido-, no de ninguna realidad. De «pómpares de xabón» habíamos calificado su actuación como munícipe. Y, efectivamente, las grandes novedades de Xixón (zona portuaria, Muro de San Llorienzu, Playa de Poniente) fueron obras de la administración central. Por el contrario, todo lo que dependió del Ayuntamiento de Areces o no se resolvió (ahí queda todavía el saneamiento, comprometido en 1992, por realizar) o se hizo de forma muy discutible (recrecido de la muralla) o ni siquiera se abordó (lo relativo, por ejemplo, a suelo industrial y empleo; la estación de autobuses, para la cual, por cierto, pusimos dinero a través de los presupuestos regionales acordados con el Gobierno de Sergio Marqués) y, en algunos casos, no pasó de comedia (el tranvía, las lanzaderas «espaciales»).

De modo que, hay que recordarlo, la llegada de don Vicente Alberto Areces a la Presidencia fue acogida con enorme entusiasmo por una parte importante (no únicamente los socialistas) de la sociedad asturiana, que esperaba alguien que viniese a sacarla de su marasmo. Pasada la primera legislatura, empero, eran ya pocos los no habían caído en la cuenta de que la eficacia de don Vicente Alberto no había sido más que un espejismo en que habían querido creer o en el que les habían hecho creer.

Porque si pasamos repaso a su gestión al frente del Gobierno asturiano, el calificativo de «incapacidad» (o de «pómpares de xabón», otra vez) es el único que cabe: corrió a sustituir un programa de incentivos al empleo que funcionaba muy bien por otro de mero carácter ideológico, que no obtuvo los frutos del primero; se dejó pillar, por ambición, en un pésimo traspaso de la enseñanza y en un mal traspaso sanitario; no ha puesto en marcha, en la práctica, más obras de carreteras que aquellas que estaban ya diseñadas en los presupuestos que nosotros firmamos con el Gobierno Marqués; la disposición de terrenos industriales abundantes y baratos es muy defectuosa; no ha sido capaz de gestionar con eficacia los fondos mineros; no ha aprovechado los años de bonanza económica para animar a modificar la estructura económica del país; bajo su mandato han empeorado notablemente las cifras de paro; no ha completado los grandes saneamientos del país (Uviéu, Avilés, Xixón); no ha sacado fruto a los fondos milmillonarios que nos han llegado de Europa y el Estado; no ha terminado todavía los enlaces de la autovía minera, ha dejado pudrirse el metrotrén, no ha conseguido que avanzase suficientemente la Autovía del Cantábrico; ha dejado gangrenarse la cuestión del vertedero de la zona central...

Podríamos seguir, pero baste añadir dos cosas: se ha portado como el más sumiso de los siervos frente a las decisiones de Madrid y su partido que perjudicaban a Asturies y ha, incluso, acudido a aplaudir e impulsar otras, tal el estatuto catalán. Por otra parte, y en lo referente al mundo de la cultura, su balance es negativo en todos los sectores, especialmente, en el ámbito de la normalización lingüística del asturiano (radio, tele, enseñanza, toponimia, etc.), donde se ha comportado siempre con hostilidad.

Con todo, hay que reconocer que Álvarez Areces es una fuerte personalidad política, con una gran capacidad de seducir. En ese campo, incluso, ha sabido crear, ya desde los tiempos de Perlora (cuando abandonó el PCE porque el desdeñar el leninismo le parecía un paso atrás-¿en el camino de qué?-), un grupo de fervorosos entusiastas de los que ha hecho su guardia personal. Del mismo modo, ha sabido tratar adecuadamente a sus antiguos conmilitones comunistas (hoy en IU), cuyo exacto valor para llegar a acuerdos siempre ha sabido tasar eficazmente. Ha de decirse también que, en algunos aspectos, ha mejorado mucho con el tiempo. Aquel Álvarez Areces que pretendía quitar la palabra a la oposición en los primeros plenos de la Xunta Xeneral ha refinado sus maneras democráticas, aunque a veces parezca saltarle algún tic autoritario (que también pudiera verse como de decisión y autoridad, no digo que no), como cuando detiene con su propia mano bípedos implumes manifestantes. Asimismo, su capacidad para entender la realidad del mundo económico y para no complicar las cosas con decisiones caprichosas desde el Gobierno parece haber aumentado. ¡Lástima que haya costado tantos años el aprendizaje!

En todo caso, no vuelvan a dejarse engañar por un espejismo: salvo en el pequeño ámbito de su séquito y de su guardia pretoriana, Areces no ha sido más que un sumiso recadero del PSOE; todas sus políticas, estatales o asturianas, han sido dictadas, aprobadas o aplaudidas por la organización en cuyas listas se presentó. De modo que cualquier otro que venga es tan responsable como él del enorme fracaso y despilfarro que han sido los años arecistas. Si lo cambian, es para seguir haciendo lo mismo pero haciéndoles creer a ustedes, ante la urna, que va a ser distinto.

¡Atención al nuevo espejismo! Es el espejo donde Areces se reflejaba y el que seguirá reflejando sus misma políticas cuando éste se vaya.

Retrato de desposados...

0 comentarios

Yá tengo, por fin, el nuevu fíu nes manes, la nueva novela, la tercera de les de mio. Quedó bien aparente.

Presentámoslu'l prósimu 8 de payares, llunes, na Nueva España d'Uviéu. La ceremonia cuerre a cargu d'Antón García. Yá daré más señes.

De momentu, EQUÍ ta'l primer capítulu [en formatu .PDF]

L'Avisperu [28/10/10]

0 comentarios
Equí dexo'l PODCAST del alderique qu'ayer (28/10/10) tuvimos nel AVISPERU (COPE ASTURIES nel 90.7 la FM) dempués de les noticies de les 19:00 hores.

Podéis oyilu equí mesmu sobre la marcha, o descargalu pa ponelu nel vuestru reproductor MP3, teléfonu movil, etc. etc...



Si nun furrula bien el reproductor, pueden dir: EQUÍ

Óscar Cuetos, Antonio Checa y Xuan Xosé Sánchez Vicente falando de:

  • La Feliz Arcadia Asturiana (según Mª Luisa Carcedo)
  • La competencia con Lleón (y Zapatero)
  • L'arena de San Llorienzu/El Musel
  • El problema enerxéticu

Areces, de coña

0 comentarios

Durante l'actu d'inauguración de la nueva sede de l'Academia de la Llingua Areces presumió "del trabayu fechu pol so gobiernu pa dignificar l' asturianu" (ver La Nueva España del 28/10/10).

¡Él! ¡El perseguidor y odiador visceral del asturianu! ¡El que nos sos cuatro primeros años de gobiernu paralizó dafechamente la Llei d'Usu y Promoción del PAS! ¡El que, de nun ser porque entra IU nel gobiernu nun faen nin la puxarra que tan faciendo agora! ¡El qu'ordenó que nun s'emplegase l'asturianu na TPA nos espacios "ordinarios" si nun yera en coña o "entrecomillándolo prosódicamente! ¡El Presidente d'un partíu visceralmente contrariu a les señes culturales y identitaries asturianes, que yá tien firmao col PP un rebaxa del artículu 4º l'Estatutu y la lliquidación de la Llei d'Usu y Promoción! ¡Él (ellos, el PSOE), que tardaren 12 años en da-y un nuevu allugamientu a l'Academia, tan necesariu!

Pero, en fin, ya lo decía Christian Morgenstern: "Nun ye al tiranu al qu'hai que denostar, sinón al siervu que sirve al dictador".


PS.: L'interés, apreciu y respetu a la nuestra llingua puede vese EQUÍ mesmo, nel discursu "oficial" con motivu la inaguración de la nueva sede de l'Academia de la Llingua del que lleva 11 años como presidente d'Asturies (y 12 años más como alcalde de Xixón).

Que buen vasallo.... si hubiera buen señor

1 comentarios

Ye mui dificil buscar estadística, proporcionalidá, porcentaxe, regla de tres ... que xustifique matemáticamente que de 38 ministros zapateriles en 78 meses nun haiga ningún asturianu.

¿Tendrá que ver cola capacidá, prestixu, y bon facer del PSOE asturianu?

Y eso que taba Areces, que paecía que lu buscaben dende Australia hasta Canadá, según la propaganda del réxime.

Que buen vasallo.... si hubiera buen señor.

"MÁS" y "NUEVOS" impuestos dicen dende los "chiringos socialistes"

0 comentarios

Altu y claru (pa los que quieran oyir): "subida de los actuales impuestos y creación de nuevos impuestos" (La Nueva España del 27/10/10).

Eso dixeron, el martes pasáu, al alto la lleva tres destacaos socialistes: Alvarez Areces, Nicolás Sartorius y Lopez Garrido (casualmente toos ellos procedentes de la cantera IU/PCE).

Por ciertu, el avisu a navegantes foi llanzáu na Delegación del Principáu d'Asturies en Madrid (¿¿??) con motivu de la presentación del llibru «Una nueva gobernanza global: Propuestas para el debate» (¿¿??), asoleyáu pola "Fundación Alternativas" (chiringu del PSOE dirixiu por Sartorius), y según la prensa "llibru impulsáu pol Gobiernu asturianu" (¿¿??) .Supongo qu'una parte los impuestos será p'atender al personal d'esti tipu de chiringuitos.

Asina que ya saben paraos (o oferentes), pensionistes y trabayadores con sueldos conxelaos o recortados... lo que pueden esperar d'esta xente.

Un gobierno de mierda

1 comentarios

Esto es, experto en i+d+i, en incompetencia, despilfarro, ineficacia. En el proceso de regularización de la carrera profesional en el ámbito de la función docente, han vuelto a hacer las cosas como acostumbran: no son capaces ni siquiera rellenar los papeles bien, lo que sabe cualquier indocumentado. Esto es socialismo, y esto es lo que debemos a este Gobierno de Areces (el fenómeno), a sus ministros y consejeros del ramo, a Javier Fernández y a todo el partido, el PSOE, que los apoya y a la UGT, desde el primero al último de sus afiliados.

Por recordarlo bevemente: es este un proceso hecho administrativa y legalmente de forma errónea y pésima desde el principio; un proceso que se negaron a corregir pese a la evidencia de su error; que subsanaron más tarde y de mala manera, pero, como se ve ahora, que subsanaron otra vez sin atenerse a las más elementales normas de la tramitación administrativa, porque ESTA PANDILLA DE INÚTILES NI SIQUIERA SABEN PONER UN SELLO EN UN SOBRE.

La consecuencia de todo ello va a ser que quienes no se han incorporado a la carrera docente no podrán hacerlo, que los que están cobrándola dejarán también de hacerlo y que los que la han cobrado tendrán que devolver el dinero. GRACIAS A ESTA PANDILLA QUE NO MERECEN MÁS COMIDA QUE LA ESLLAVA NI MÁS MEDIO AMBIENTE QUE LA PILA CUCHU.

Pasen y vea, y, si son enseñantes -afectados- échense a temblar:


Ahí tienen lo que es un gobierno responsable, un gobierno progresista, un voto útil y el futuro de Asturies, si los dejamos seguir.

Por cierto, aunque se agachen, los de IU están en el Gobierno y son responsables de toda esta basura, de todo este i+d+i, incompetencia, despilfarro, ineficacia.

Créanme, ninguno de ellos es la solución, pero, sin duda, ambos son parte -y no poco importante- del problema.

La claridad de don Javier Fernández

0 comentarios


Nes pasaes xornaes, nel so primer mitin como candidatu, en Mieres (ver gráficu superior), el hasta agora candidatu a candidatu y agora candidatu, don Javier Fernández, afirmó que "nuestro modelo para el futuro (pa él y pal PSOE) es el de Las Cuencas". Naturalmente, les alarmes saltaren inmediatamente: si la zona con más paru d'Asturies, con el doble de paru xuvenil, con una escasa incorporación de la muyer al trabayu, entá degradada en munches zones, d'alta conflictividá social, con inversiones multimillonaries infrautilizaes o tiraes en caxigalines, con un abandonu continuo de la población y otros datos eiusdem furfuris son el modelu pal conxuntu d'Asturies, ¡vamos bonos!

Pero nun yera eso lo que quería decir don Javier Fernández (responsable de los últimos diez años de la política d'Areces y de la venta d'Asturies a los catalanes) colo de "nuestro modelo para el futuro es el de Las Cuencas". Lo que quiso decir ye satamente eso, "nuestro", esto ye, toa Asturies como agora nes Cuenques: si ún quier entrar n'Hunosa tien que pasar pel PSOE y pel SOMA; si quier un empléu nel ayuntamientu, masque sea pa un empléu temporal de tres meses, tien que pasar pel PSOE y pela UXT; si se quier un permisu pa una obra o p'abrir un negociu y se quier que se despache rápido, hai que tar a bien col PSOE y cola UXT. Si se quier nun ser mal vistu socialmente, recibir subvenciones, etc., tar a bien col PSOE y los sos palanganeros, lo que quier decir, a vegaes, cola segunda marca del PSOE, IU.

Eso ye. Tovía hai coses que se-yos escapen n'Asturies y persones que nun se dexen asobayar n'Asturies. Y eso nun se puede permitir: modelu Les Cuenques pa toa Asturies.

Garcina

0 comentarios
Ye frecuente que les garcines -aves más paisaneres y munchu menos espantines que les garces, son casi tan dondes como los coríos- anden pel Piles. Esta que retrato taba ehí'l 14/10/10, hacia'l meyudía. Por ciertu, que la vi garrandu un par de pieces de rumia.

(Pela mesma zona tengo asistiáu un soleidu, que ye veceru d'ella.)






L'asturianu en RNE

0 comentarios
L'otru día, el programa "ESPAÑA DIRECTO" de Radiu Nacional d'España faló de la nuestra llingua con interés y respetu (non como otros: pueden recordar EQUÍ les "graciosaes" de mayu pasáu).

Nel programa falen de la situación actual, de la declaración de la UNESCO de peligru d'estinción, y ¿cómo non? de la Llei del PAS (d'usu y promoción del asturianu).

Invítolos a escuchar estos 10 minutos EQUÍ:



Un sentencia importante sobre l'asturianu

0 comentarios

Fai pocos díes el TSJA dictó una sentencia importante sobre l'asturianu y el cumplimientu de la Llei d'Usu y Promoción. Lo que diz el megollu la sentencia ye que'l requisitu llimitatoriu que'l Gobiernu Asturianu punxera de que pa dar asturianu debíen pedilo un mínimu de 8 alumnos contravién la Llei d'Usu y Promoción, que garantiza a tolos asturianos el poder estudiar la so llingua en tolos niveles y ámbitos de la enseñanza. El recursu qu'afaló la sentencia promovíólu CCOO.

Yo quiero recordar -con orgullu- qu'esa llei fue una llei qu'el PAS impulsó y que pactó col Gobiernu Marqués, y que, pesie a les dificultaes que punxeren el PSOE, munchos funcionarios y parte'l PP, conseguimos sacala adelantre.

Quiero recordar tamién que, nel so día, avisamos a tolos grupos culturales, sindicales y políticos interesaos na defensa del asturianu y de l'asturianidá qu'esa llei yera lo único que díbamos tener en munchos años.

Vo recordar tamién que, por sacar alantre esa llei, acusárennos de traidores l'asturianismu cultural, IU, CCOO, y un llargu etcétera d'analfabetos y antiasturianos. Y ficiéren escontra nós una campaña de mentires, llevantos y enfallentos descomanada.

Cómo non traer a les mientes que dixéramos mil vegaes qu'esa llei encloyaba munchu más de lo que paecía a primer vista y que, de tar puesta nes manes d'un Gobiernu asturianista, podía sacáse-y munchu permunchu.

Diximos tamién que, puesta nes manes de gobiernos antiasturianos o falsamente asturianistes -como los que tuvimos o tenemos-, esa Llei yera un instrumentu inútil, porque pa los enemigos del asturianu y del asturianismu nun hai otra política que la del xenocidiu cultural.

Y agora, cómo se ve, tol mundu recurre a los tribunales (nun ye la primer sentencia que, sofitándose na Llei d'Usu -¿y ónde si non?-) apoyándose na Llei del PAS pa conseguir derechos pal asturianu y los asturianos. Y, como la Llei ye eficiente, consíguense.

¡Ah, si nesti país hubiere más paisanos y muyeres, y menos xentina y xentiquina!

Llastres: Un aplausu a la TPA

0 comentarios

Durante la tresmisión de la visita de los Príncipes a Llastres con motivu de la entrega del premiu Pueblu Exemplar, tolos llocutores de la TPA -nel estudiu y na caye- dixeren siempre "Llastres". Nun ye que sea munchu, pero ta perbién, sobre too, pa lo que nos tienen acostumaos.

D'esa forma, igual que señalamos lo que se fai mal, vamos dar un aplausu esta vegada.

(¡Ye tan poco lo que vemos!)

El "progresismu" como psicopatía alucinatoria

0 comentarios

A propósitu de la mio entrada sobre les palabres de Carolyin Richmond diciendo que nel franquismu (na dictadura, sí) deteníen a les muyeres por llevar pantalones, pongo equí unes palabres que dexó nel mio FACEBOOK, Avelino López, cantante, socialista independiente, sindicaleru, lluchador, "roxu" de tola vida (¡Ah, y amigu de mio, un saludu, Avelino!):
[...Pero si en esa epoca yo tocaba ya cosas de los Kinks y se fumaba marihuana en el Jardín y en el Parque del Piles. Incluso en el Tostaderu del Piles había muyeres en pelotas tomando el sol. Esta señora esta hablando de Marruecos, o algún pais similar....] (ver el mio FACEBOOK)
En dalgunos, yá se sabe, el progresismu nun ye más qu'una psicopatía alucinatoria.

Axunto unes fueyes de la revista TRIUNFO, la de riba de mayu de 1963 y de xunu de 1962 esta d'abaxu

Un escándalu ensin precedentes

0 comentarios

Un de los escándalos mayores de los últimos tiempos ye'l de l'arena que nun val pa la playa de Xixón. Y yelo doble, según van ver.

En primer llugar pol coste d'un increíble despilfarru. ¡Presten oreyes, o sea, güeyos! Nel 30 de septiembre de 2004 ponse en marcha un «Proyecto de regeneración de la playa de San Lorenzo», que tien como intención el correxir el desplazamientu de sable dende El Piles a San Pedro (¡Sí, sí, vayan riéndose!). El costu del proyectu ye de 1.601.264 €uros.

Pues bien, siguiendo esi proyectu ponse en marcha'l plan y atrópase l'arena (ta agora depositada n'El Musel). Pero resulta que, dempués, descúbrese que'l sable recoyío y atropao nun ye afayaízo, porque'l granu l'arena ye más gordo del calibre que tien el de San Llorienzu. ¡PERRES TIRAES!

Dempués d'eso, y cuando se descubre el pastel, dizse que l'arena, en tou casu, va valir pa rexenerar otres sableres, pero, desaminada la cuestión, paez que nun val pa ninguna que lo necesite.

La cosa ye peor entovía, porque resulta que la playa de Xixón nun pierde arena: pasen vustedes poles escaleres que van de la 9 a El Piles y van velo cómo casi se sal. Y por si fuere poco lo que ven los nuestros güeyos, han de sentir lo que dicen los espertos: Los expertos aseguran que ninguna de las playas gijonesas pierde sedimentos (La Nueva España del 22/10/2010)

Pero ye peor entovía: esto de que San Llorienzu pierde sable ye un cuentu vieyu. Inventólu ya Vicente Álvarez Areces a mediaos de los 80, cuando quiso facer "un dique semisomorguiáu" na mitá de la playa, lo que-y chamos atrás dempués de munches protestes y manifestaciones los xixoneses y el PAS.

Ye más, entóvía años más tarde volvió Álvarez Areces col cantar de que la zona El Piles perdía sablera, y, otra vegada, a los dos meses, enllenóse tanto d'arena esa zona que, como esti añu, salióse al paséu. D'aquella a Areces dimos-y el Premiu Nostradamus, pola so capacidá profética.

Y agora fáganse una pregunta, entrúguense: ¿quién andará detrás d'esti negociu dende fai tantu tiempu? ¿Qué amigos de qué amigos?

Yá lo diz el refrán: Amigu que da dineru, ¡miániques!, ye verdaderu.

La Miñota: Mazanuques

0 comentarios
Como va siendo hora d'atropar, pongo equí unes semeyes de solarines. Siento que les mazanes sean roinuques: l'añu nun dio pa más.



Les semeyes son de la una y media la tarde del 16/10/10, sábadu (lluviosu, por ciertu).

La sanidá que vien...

0 comentarios
¿Conocen las pulseras POWER BALANCE ®?, que, según su propia propaganda es un holograma que funciona a través de frecuencias que se encuentran en nuestro ambiente natural de las que ya conocemos de sus efectos positivos en el campo de energía del cuerpo. Esto ayudaría -dicen- a desarrollar el equilibrio, la flexibilidad, la fortaleza y bienestar general.


Pues bien, como afirma cualquier médico y sabe cualquier persona racional ("cualquier persona", en realidad "persona racional" debería ser una pura redundancia), esa pulsera no es más que "camelancia", engaño para tontos y mentes primitivas, para mentalidades mágicas.

Incluso el Instituto Nacional de Consumo (dependiente del Ministerio de Sanidad) ha emitido una directiva alertando de la publicidad engañosa en la que incurren estas pulseras.

Pues como pueden observar en la foto superior, es la pulsera que lleva la nueva ministra de sanidad. ¿Qué les parece? ¡En qué manos estamos!

la Miñota: dalies blanques y llavanda

0 comentarios

Semeya de dalies blanques y brotos de llavanda. Plenu ochobre y la naturaleza, viviega. Semeyes del 02/10/10.

¡Esta rapaza sueña!

4 comentarios
Carolyn Richmond en semeya de Nacho Orejas pa La Nueva EspañaNa páxina 20 de la edición del Oriente de La Nueva España del 16/10/10, Carolyn Richmond, hispanista y viuda del beneméritu Francisco Ayala, afirma:

"Yo viví aquí en el año 1965 y fue horrible, no podías salir a la calle vestida con pantalones, te paraba la Guardia Civil"

Dende llueu, o esta rapaza tenía un guardia civil enamoráu d'ella o fabula o sueña. El restu de lo que sabe d'España, ¿será apaecío?

(Carolyn Richmond en semeya de Nacho Orejas pa La Nueva España)

700 millones

0 comentarios
cuchicheos de Rabanal, Areces, y Javier Fernandez (PSOE) en semeya de Jesús Farpon pa La Nueva España
(Rabanal, Areces, y Javier Fernandez preparando l'escote nel PSOE en semeya de Jesús Farpon pa La Nueva España)


Pa que se faigan una idea de cuanto ye 700 millones d'€uros pueden comparalu con:
  • L'Estáu invertirá'l prósimo añu n'Asturies 556 millones de euros.
  • El nuevu Hospital Universitariu d'Asturias (HUCA) costará unos 500 millones de euros.
  • L'autovía La Espina-Ponferrada (paralizada) tien un coste d'unos 700 millones.
Estes son les nuestres cuentes de verdá. Estes son les polítiques reales del gobiernu progresista de IU y PSOE.

Sobre "Retrato de..." Respuesta a "anónimo"

0 comentarios

Mándolos a esta conesión del blog de Septem Ediciones, pa que puedan ver (y lleer) delles páxines de la mio nueva novela, a puntu apaecer: Retrato de desposados con panamá al su frente

En relación a la amable entruga d'un veceru d'esti blog, que m'entruga si la novela yá ta nes llibreríes, la rempuesta ye que, me paez, salía esti vienres, esto ye, guei mesmo. En tou casu, y de nun ser güei, ta pa facelo, porque, polo visto (yá ta imprentada).

(Toes estes reserves, ñidiamente, son porque les noticies que tengo son d'información de la editora; yo entovía nun tuve na mano un exemplar.)

Blog: Hojeando novelas

1 comentarios

Mándolos a esta conesión del blog de Septem Ediciones, pa que puedan ver (y lleer) delles páxines de la mio nueva novela, a puntu apaecer: Retrato de desposados con panamá al su frente

Ufanu y enchimpáu

0 comentarios
EQUÍ tienen al Ministru de ¿Trabayu? (saliente) arguyosu del so ¿bon trabayu? fechu:



... Y nun char gota (2)

0 comentarios

Como nun podía ser d'otra manera, frente a la incapacidá de la Xunta Xeneral y el engañu del PSOE cuando pidieren que s'acelerase l'autovía del Cantábricu (ver ensiertu), pasen y vean lo que diz el PSOE (ellos mesmos dende Madrid) al día siguiente:

Pronósticos sobre Areces: discursos pa los bobos

1 comentarios
¿Pero nun yera seguru que don Vicente Alberto Álvarez Areces diba ser ministru de trabayu? ¿Acasu nun yera verdá que en tol mundu, dende equí a la estrella más roxa de les corríes al roxu sabía de la so valía? ¿Pero nun se pegaben en Madrid pa llevalu p'allá, ablucaos pola so capacidá y clisaos delantre d'ella?

¡Cachis, pasóse-yos!

Nueva novela mía: Retrato de desposados con panamá a su frente

0 comentarios

Yá ta n'internet la portada la mio nueva novela, Retrato de desposados con panamá a su frente, y esti vienres va tar ya na calle.

Pongo equí una foto la portada y "EQUÍ" una conesión onde pueden ver (y lleer) les primeres páxines.

Que lo disfruten.

Esa miserable, magnífica humanidad

0 comentarios

Quien haya adquirido una cierta experiencia vital no es fácil que tenga un alto concepto de la humanidad. En la vida cotidiana de cada individuo predomina el egoísmo sobre la generosidad; el egotismo agota la capacidad para ponerse en el lugar del otro; el rencor y el odio son fuerzas indesmayables, frente al agradecimiento o el amor; cualquier motivo trivial desencadena el rencor y la inquina; la concupiscencia nos domina, la abulia nos inmoviliza, el escepticismo nos hace indiferentes al bien y lo bueno; la estolidez y la ceguera intelectual priman sobre la inteligencia, la rutina sobre la pereza, el misoneísmo sobre la apertura a las cosas nuevas… No, ciertamente, poco hay en la conducta habitual de los individuos de la especie (es decir, de cada uno de nosotros) que nos anime a la estima de nuestros semejantes.

Pero junto a esos comportamientos, los humanos somos a veces capaces de las mayores gestas y heroicidades, de comportamientos extremadamente generosos y altruistas. Estos días, precisamente, han coincidido tres noticias de este género. La primera de ellas ha sido, evidentemente, la del éxito en el rescate de los mineros atrapados en la mina San José, en Chile. Todo en esa historia ha sido admirable: el comportamiento de los mineros, el impulso del Estado, la organización y la precisión técnica. Incluso, la atención a los pequeños detalles, como ese de poner el nombre de «Fénix» (el ave que renace de sus cenizas) a la cápsula rescatadora, demuestra el cuidado y perfección con que se ha desarrollado toda la operación.

(Por cierto, es ese aspecto de nuestro desarrollo como especie, el de la capacidad de conocer el mundo mediante la ciencia y dominarlo a través de la técnica —que nos permite, por ejemplo, «ver y saber» los primeros momentos del universo o mandar naves fuera de nuestro sistema solar—, uno de los más admirables de nuestros rasgos.)

La segunda noticia es el premio Nobel con que se ha galardonado a Liu Xiaobo, uno de los participantes en la histórica manifestación de la plaza de Tiananmen en 1989, que lleva en prisión desde las Navidades de 2009 por pedir elecciones libres en China. Liu Xiaobo pertenece a esa clase de individuos admirables por ser capaces de sacrificar, de forma pacífica, su libertad, y eventualmente su vida, por sus convicciones y por los demás. Es una conducta de no escasos ejemplos: Aminatu Haidar, Orlando Zapata, Guillermo Fariñas, Ghandi, Jesús de Nazaret. Una larguísima lista en cuyo extremo conocido podríamos situar a Sócrates, quien arrostra la muerte para no violar las leyes de la ciudad.

(A propósito, subrayemos una vez más —frente a los sueños de los ilusos o a las logomaquias de quienes pretenden engañarnos para administrar ellos el futuro— que no existe ningún comunismo real sin tiranía y sin dictadura, incluso los comunismos con gestión restringida de mercado libre y acumulación parcial capitalista, como el de China. De paso, al recordar que el gobierno chino calificó de «blasfemia» la atribución del Nobel a Liu Xiaobo, apuntemos lo cerca que están entre sí los lenguajes de las diversas iglesias.)

La tercera noticia arranca muy atrás en el tiempo, hace 500.000 años. Según un artículo suscrito por investigadores de Atapuerca, dos trozos del esqueleto de un Homo Heildebergensis, una cadera (llamada donosamente «Elvis») y un fragmento de columna vertebral, permiten afirmar que el hombre cuyo cuerpo sostenían era un hombre senil, con una importante minusvalía por degeneración ósea, y viejo, de 45 años (piénsese, al respecto, que, por ejemplo, la expectativa de vida de la población china era de 40 años en la década de 1950). Pues bien, entienden los firmantes de dicho estudio que esa persona hubo de recibir ayuda continua, durante un largo tiempo, de los demás miembros de la tribu, tanto para proporcionarle comida como ayudarlo a desplazarse, sin que, por otro lado, dados su estado físico y las escasas tareas en que pudiese haberse ocupado el grupo, él fuese capaz de ayudarlos en nada.

He aquí, pues, que, ya en nuestros albores —propiamente, en los albores de nuestros albores, entre los antepasados que nos precedieron en el árbol evolutivo—, junto con esas actitudes negativas que, en el primer párrafo, he señalado nos caracterizan como individuos y como especie, éramos ya capaces de actuar con altruismo y caridad (prefiero esta palabra, más clásica y compleja en acepciones y connotaciones que la de «solidaridad»).

Así somos: «optimum in peiore», o viceversa, si se prefiere, «lo peor en lo mejor».