Tomás Gómez y Trinidad Jiménez: ¿y qué?


Durante dos meses no he dicho nada sobre la pelea entre Trinidad Jiménez y Tomás Gómez. Porque todo ese "barullo" no significa nada ni tiene más importancia que la de entretener a obsesos de la política, tertulianos y periodistas del ramo.

Da exactamente igual quién sea el candidato a la presidencia de Madrid por el PSOE o por IU o por el PP. Lo importante son las cuestiones de la economía: las leyes, el paro, el empleo, los estímulos económicos, etc. Eso es lo único que importa. Lo demás, como todo lo que no siendo "sidra" o "sifón" empieza por "si", nada: fumu, ruidu y pómpares de xabón.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Son primaries Xuan Xosé . Yo nun se si nel PAS tenéis primaries o non . Pero si les facéis, hai que felicitate , porque lleves 25 años ganándoles.
Norabona y a siguir asina otros 25 años.
Indalecio Blanco.

Asturies dijo...

Xuan yes collonudo, escribes per bien y fales como el mellor pero n'asturies nun te voten. Estes proximes ellecciones pues tener oportunida de pasai el testigu a los xovenes que ties n'el partiu. Ye hora de renovar al cabezaleru del PAS y pasar a segundu planu amiguin.
Vitor de Lluanco