Primorriverismo


Llevo hablando del PRIMORRIVERISMO hace muchos años. Ver artículos:

Pues estos días anda toda la prensa hablando de lo mismo, pero como sólo ven la "mitad" que les interesa no aciertan a ponerle el nombre correcto: PRIMORRIVERISMO .

Lean los artículos de PÚBLICO o de LA RAZÓN tan diferentes, pero tan parecidos:

... y luego piensen en su desempleo, en sus hipotecas, su falta de liquidez, sus sueldos rebajados o en sus pensiones congeladas (por poner sólo unos ejemplos)

1 comentario:

ayalgueru dijo...

Yes muy ( con razon ) criticu col primorriverismu, o que ye lo mesmo el corporativismu, el modelu de rellaciones llaborales del facismu, el modelu de sindicalismu vertical que enta sufrimos.

Pero debemos entender de los sos articulos siguiente que ta uste a favor de

1- Patronal y sindicatos deben financiase exclusivamente a cargo de les cuotes de los sos afiliaos

2- Remover el privlexu llegal segun el cual sindicatos y patronal, asociaciones privaes a la fin pero que actuen a tolos efectos comu axentes estatales , tienen actualmente de acordar riegles de obligatoriu cumplimientu (los convenios) pa toos , los que son miebros de diches asociaciones y los que non ? En otres pallabres ye partidariu de devolver el poder de negociar los contraltos llaborales a los particulares segun llibremente dispongan na so volunta?

Entiendo que el marcu de rellaciones llaborarles ta mas alla en cualquier casu del ambitu de decision asturianu (ye una competencia de l’estau) y pido perdon si ye una entruga inconveniente pero permitome una razonable curiosida por saber que opines d’esto : - )

saludos