La derecha ataca de nuevo (a nuestros bolsillos)


¿Recuerden l'escandalu de "CONSTRUYENDO ASTURIES" de les pasaes elecciones?

Yeren -alcuérdense- miles de llibros en papel couché, con semeyes a tou color y cantando les escelencies del gobiernu del PSOE. Y, ¿alcuérdense? NUN SE SUPO NUNCA QUIÉN LU PAGABA (bueno, nós, y vustedes, sí, pero nun teníamos prebes).

Pues repítese y con agravantes:
  • El gobiernu asturianu (PSOE+IU) paga (patrocina, subvenciona, ayuda, colabora, promociona...o como quiera llamalo) una revista de 100 fueyes a tou color enllena de propaganda.
  • Regála-yla a EL PAÍS.
  • Y agora pide que vusté la compré.

Increíble pero ciertu, vusté asturianu en paru, col sueldu rebaxáu o la pensión conxelada, acaba de pagar una revista a tou color cola propaganda del PSOE+IU, y, como bon asturianu xenerosu y arrogante que ye, regála-yla a una empresa privada (EL PAÍS), y agora'l candidatu Javier Fernandez aconseya, pide, insinúa, comprala a dicha empresa:


Y ATENCIÓN, QUE LA COSA NUN QUEDA EQUÍ. MIREN LO QUE MANDA UNA AMIGA DE FACEBOOK:

publicidad municipal (se supone) encubierta en los buzones de los ciudadanos de Gijón. Librín con fotos a todo color con las grandes obras municipales. Curioso curioso, no aparece el nombre del ayuntamiento de Gijón por ninguna parte, ni tampoco la editorial ni la imprenta. Me recuerda a aquel librón que dejaron en los ...buzones previo a las últimas elecciones municipales y autonómicas, y que fué tan polémico. El caso es que al menos este es librín y no librón. Será la crisis, será.

Esto ye, les empreses, de forma anónima, ataquen de nuevo en favor del PSOE. La pinza piésllase col PSOE y IU -el progresismu- quitando'l dineru de la sanidá y del paru pa facese propaganda a costa de vustedes.
La derecha -la de verdá- ataca de nuevo.

No hay comentarios: