Sanidá. PSOE e IU recorten y échen-yos la culpa a ustedes

Recuerden les palabres de RAMÓN QUIRÓS, Conseyeru de Sanidá del Gobierno PSOE-IU, que-yos trescribía ayer, y que les decía pa desplicar el recorte de casi'l 6% pa esti añu nel so departamentu:
  • «Cualquier demanda sanitaria exagerada hay que pagarla en forma de impuestos».
  • «El recorte del Presupuesto exige que los ciudadanos reconfiguren sus expectativas ante la sanidad pública».
  • «Luego la población tiene que saber que el sistema sanitario en España y en Asturias se sufraga con impuestos y que cualquier demanda adicional exagerada o sin ningún tipo de justificación técnica de fondo hay que pagarla en forma de impuestos, que es como se financia el sistema».
¿Pero nun son ellos los que lleven gobernando Asturies dende que se realizaren les tresferencies sanitaries? ¿Y quién, más que'l PSOE, aceptó unas tresferencies valoraes a la baxa?

Agora resulta que van ser vustedes, que vamos ser nós, los culpables; que vamos ser nós los que llevamos gobernando dende 1999 esti país.

Cuando vayan a votar en mayu, piense quién los ta arruinando, quién-yos quita derechos, quién se ríe de vustedes.

1 comentario:

julia rubiera dijo...

solo tu sabes decir les coses, ¡como te expreses¡ con veracidad y respeto, un besin de esta asturiana que se queda anonadada por tu forma de decir les coses, porque más alto si se podria pero mas claro imposible.