Más ésitos de la Llei d'Usu y Promoción: Universidá


La Llei d'Usu y Promoción del asturianu, sigue ganando batalles, talo y como calculamos cuando la ficimos y la conseguimos emburriar pa que viere la llume.

Ye agora una nueva sentencia, esta vegada del Tribunal Superior de Xusticia d'Asturies, la que sigue rozando el campu derrotu pola llei, una sentencia que diz que la Universidá, en cuantes institución del Principáu, tien que derogar dellos artículos del so reglamentu qu'impedíen la tramitación d'escritos n'asturianu dientru la Universidá.

Felicitámonos, una vegada más, nun sólo polo que tien de reconocencia del algame la Llei, la so importancia y posibilidaes, sinón, obviamente, porque la sentencia supón un avance de los derechos de los asturianos y del asturianu.

Pero, al mesmu tiempu, nun sería de xusticia nun dexar de resaltar equí el papel que tán teniendo los miembros del Aconceyamientu de Xuristes pol Asturianu, que tán chando, y ganando munches batalles llegales, sofitándose, eso sí, nos dos únicos resortes llegales de que disponemos, l'artículu 4º l'Estatutu, que se me debe a mí personalmente, y la Llei d'Usu y Promoción, que se debe al PAS.

No hay comentarios: