Xubilaciones de mélicos y grosería socialista

Escríbeme ún de los munchos amables y xenerosos llectores que me siguen al través de los artículos o d'esti blog. Ye mélicu ciruxanu y ye ún de los que, d'improvisu y ensin previu avisu, el Gobiernu PSOE/IU decide xubilar, ensin tener en cuenta nin les sos capacidades, nin les sos voluntaes nin los magníficos servicios que la mayoría d'ellos tán prestando, unos nel so oficiu, otros na investigación.

A esa decisión arbitraria y inopinada -que, en munchos casos, crea agravios y fiende espectatives y proyectos- vienen sumáse-y los malos modales, les pésimes formes (¡tan socialistes!) coles que se-yos comunicó y ordenó xubilase, d'un día pa otru y poco menos que "por motorista".

¿Pueden facese peor les coses, van decir ustedes? Pues sí, anque ye difícil, n'incapacidá, grosería y mal tratu al ciudadanu estos rapazos son siempre capaces de superase.

Trescribo equí la carta d'esti estimable ciudadanu y mélicu-ciruxanu, que cuenta cómo, dónde y de qué maneres fueren les coses. Polo qu'estamos viendo nos medios, fue asina en tolos casos. Pongo agora la carta (como ye natural, omito'l nome del comunicante y el so sitiu de trabayu.

Amigu, como a tolos que vos veis na mesma situación, el mio afectu y apoyu.

Y ehí va'l testu:


A partir de hoy voy a poder leerte diariamente porque soy uno de los 84 medicos que jubilaron por decreto en 15 dias. En mi caso no me importó mucho en el fondo pero sí en la forma. Te lo cuento por si en las tertulias sale algo y estés informado.

Estoy en quirófano y me dicen que llame al subdirector quirúrgico del Huca. Le llamo y me dice que no me conoce y que no tiene tiempo de ponerse personalmente en contacto conmigo y que el día 15 me jubilan (era el día 4). Me pregunta si me quedan días por disfrutar y le digo que 20. Me responde que tome vacaciones desde ese mismo momento porque no las piensan pagar. Le respondo que tengo 6 pacientes para operar mañana y otros 6 para dos días después. Me responde que las suspenda y que me marche.

De este modo terminaron casi 40 años dedicados a la cirujía, ni una palabra de agradecimiento, ni de respeto, sólo prepotencia y malos modos. ¡Qué pena!

Como dato añadido, por si te dicen que eramos unos viejos inútiles, en estos 7 ultimos años operaba "sólo" entre 500 y 600 pacientes anuales. Un saludo.



¡Ablucante y pavoroso!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Vaya trolero que yes. Trabayabas en otro hospital que nun ye el HUCA pues en el HUCA citaronse en persona a todos los medicos. Yes el ciruxano del Naranco que te pagaba el HUCA y que nun trabayaba los vienres desde 10 años pol focicu y cobraba como jefe que nun yera. Arrastrástete suplicando la prorroga, tocaste hasta a los del partiu y como te tenía calao y te dieron calabaces agora vas de resentíu. Vaya pufista....tas bien pa'lla