¡Facilino y fantástico!


A vegaes pónen-ylo a ún facilino y fantástico. Equí tienen, por exemplu, la contestación de la conceyala d'Igualdá del Ayuntamientu de Xixón, a la carta de Gabino de Lorenzo coñándose de la nueva programación de la Llaboral y, un migayín, de sí mismu.

Pero pasen y vean:

"El Ayuntamiento «velará» por que el festival erótico respete «la dignidad de las mujeres»"

¿Pa qué voi decir nada? Ríanse ustedes solos.

Pa más información:


Pa muestra de lo que van tener qu'afrontar les fuerces d'orden en Xixón pongo semeya de la modelo Sarah Twain nel Festival Erótico de Madrid (Exposex Leganés), cola seguridá que l'equipu de gobiernu del Ayuntamientu de Leganés (tamién PSOE+IU, y tamién con conceyalía d'igualdá) podrá asesorar a la Conceyala d'Igualdá xixonesa:


Aún nun ta confirmáu ningún espectaculu de los qu'avezan vese na Folsom Street Fair de San Franciscu (o na so franquicia europea de Berlín):

2 comentarios:

ayalgueru dijo...

Adelantastime ... pero date cuanta que la sra conceyala ye necesarimante una muyer folgada y esta ye la so oportunida de tener el so minutu de atencion mediatica.


Neopuritanismu, que ye igual que el puritanismu vieyu ,,, ridiculu ya inevitablemente hipocrita.

A les novenes y la adoracion nocturna sustituyenleronlos los departamentos de igualda y de muyer, uno o lo otro ... beates y curones , anantes y agora, igual.

Les encargaos de salu y moral publica de les administraciones publiques organizen campanhes qye admonizen severamente pa salvar les nueses almes ,,, Non beban, non fumen, non vayan de putes, y al mesmu tiempu eses mesmes administraciones publiques subvencionen cola otra mano la industria del tabaco , organizen festivales de la cerveza o promocionen la industria erotica onde entiendo que al igua que na prostitucion, intercambiase dineru por sexo. Oh well ...

leclerq dijo...

Los miembros del PSOE son cada día más ablucantes así como sus declaraciones. Se organiza un evento de este tipo donde todo el mundo sabe lo que hay y toda sale esta concejala, por cierto, con la responsablidad de empleo y que parece que es poco conocida, aunque los datos de paro de Xixón deberían hacerla espabilar, diciendo que "se respete la dignidad de las mujeres".
A ver si me aclaro el mismo partido del gobierno que quiere prohibir los contactos de carácter sexual es el mismo que organiza un evento de estas características.

Por cierto...¿Esta señora que hizo en los 3 años que lleva de concejala?