¡Salvemos Lancia!


O, dicho n'asturianu, "¡ vamos salvar Lancia !", porque salvar nun la salvemos entovía.

Lancia, como probablemente van sabiendo munchos asturianos, fue la ciudá más importante de l'Asturies tresmontana, y nella prodúxose una resistencia notable contra Roma.

De Lancia queda un patrimoniu perinteresante por conocer. Agora la ciudá antigua ta amenazada por una autovía (que bien podía desviase, siendo, amás, llano como ye tola zona). Pa evitar esi despropósitu montose una plataforma "¡Salvemos Lancia!," a la que remito en FACEBOOK y pa más información al so BLOG.

Yo, personalmente, vo mandar la firma (invítolos e invítovos a mandar la suya/vuestra) y pediré al PAS que mande la suya como institución.



5 comentarios:

Eusebio dijo...

"fue la ciudá más importante de l'Asturies tresmontana"...creo que debiera decir l' Asturies "cismontana".
Por lo demás,totalmente de acuerdo.
Excelente blog.
Saludos.

Anónimo dijo...

Si alguien desea firmar sin descargar el pdf ni imprimir nada,debe saber que en el cafe trisquel de la calle marques de san esteban 30 de Gijon tiene disponibles hojas para firmar.
Muchisimas gracias por defender nuestra historia.

Anónimo dijo...

Como ya dixo Eusebio, Lancia taba en Cisastura, espero puedas camudalu Xuan.
Gracies por el post y pol to sofitu.

Anónimo dijo...

cismontana viéndolo dende la meseta, pa nosotros los asturianos, tendría que ser tresmontana en verdá.

Neville dijo...

Como siempre Don Xuan Xosé defendiendo la cultura astur de unas agresiones injustificables que de norte a sur y de sur a norte (Noega-Lancia)se suceden de una forma impune.
¿hasta cuando hemos de soportar asturianos y leoneses estas agresiones?
Ya falta poco para las elecciones de Mayo y esperemos que el pueblo asturiano aletargado tome conciencia de lo que está pasando y pegue un puñetazo sobre la mesa para decir ¡basta!