Depuradores y ceguera ecoloxista

La depuradora de la zona este de Xixón (que tenía que tar acabada pal 1996) ta ensin diseñar entovía. Conclusión: la metada de Xixón echa directamente la mierda al mar.

La depuradora de Les Caldes (Uviéu) acaba de salir a llicitación. Resumen: la parte sur d'Uviéu, Morcín y Ribera d'Arriba echen entovía la mierda directamente al ríu.

Les obres de depuración del altu Nalón tán agora a concursu de llicitación. Corolariu: tola parte alta d'El Nalón sigue recibiendo la mierda los pueblos de la rodiada.

Entrugues:
  1. ¿Durante toos estos años sintieren protestes airades del ecoloxismu?

  2. ¿Y la voz de don Gabino de Lorenzo?

Deducción: la xente parez esmolecese muncho cuando se proponen soluciones pa la contaminación y la basura; nada cuando la contaminación y la basura van a la mar, al ríu o a los acuíferos díe tres díe.

¿O ye que ná más hai güeyos pa los discursos de moda en cada momentu?

3 comentarios:

Carangres dijo...

ties más razón qu'un santu.
anque nun lu seyas.

sigui asina, escontra la hipocresía Asturianismu!!

Anónimo dijo...

No salgo de mi asombro cada vez que entre en este blog. Pero como se puede tener tanta cara querer hechar la culpa a los ecologistas de no protestar lo suficiente por el tema de las depuradoras. Hagamos la pregunta al reves, cuanto protesto el PAS al que usted lidera por este tema.
Revise las hemerotecas, igual lee algún comentario sobre los incumplimientos en materia de depuracion en Asturies
Fruti

Anónimo dijo...

Segunda parte de las depuradoras. Yo soy de un pequeño grupo ecologista en Asturias hay 32, Al menos la Coordinadora Ecoloxista hemos presentado unas cuantas denuncias por la ausencia de depuradoras, pero tambien porque muchas hechas no funcionaban como casi todas las pequeñas de la zona rural (llegamos a contar 300 de un censo de 450), ya no hablemos de algunas que funcionan mal porque son escasas como el ejemplo de Villaperi, porque no solo Xixón no depura, en Uvieu la mitad del agua se vierte al Nora o a las Caldas.
Seamos serios y hechemosle la culpa a quien la tiene.
Fruti