Un xurásicu nel xurásicu

Nun suelo falar muncho de mi nesti blog, pero güei vo facelo porque me presta. Corrí, por cuartu o quintu añu, la Carrera'l Xurásicu y fíce los 6.9 km un poco más apriesa qu'otros años (creo qu'en 36 o 37 minutos).

Acompaño dos semeyes de la salida. Na primera toi con Segundo, el párrocu Colunga (manzorga) y Paco, ún de los responsables dende l'entamu de la competición, al qu'hai que felicitar pol ésitu progresivu de la mesma: esti añu había apuntaos, más de 550; yo, en concreto, corrí col dorsal 525.

Na otra semeya toi con Isidro Martínez Oblanca y dos moces, Yolanda y Begoña, bien prestoses les dos, que cuerren equí siempre con él.

Por cierto, NOTICIÓN, Isidro dizme QUE YE PRÁCTICAMENTE SEGURA LA VUELTA DE FRANCISCO CASCOS, que yá casi lu tienen convencíu. Yo tengo les mios duldes, pero ver veremos.

4 comentarios:

Isidro Martínez Oblanca dijo...

Hola Xuan. Felicidaes por el carrerón de ayer. Les moces llaménse Yolanda y Begoña. Son asidues de la Carrera del Jurásico que, como vaticinábamos ayer, seguro que acabará siendo un clásico entre las pruebas populares en Asturias porque la distancia ye asequible, el recorríu perguapu y a poco que zumbes a les zapatilles dante premiu. ¡Y que decir del paisaje! ¡Y del ambiente de la salida en Lastres y de la llegada en Colunga!
Un abrazu.

Inaciu Galán dijo...

Pa ser un xurásicu tas en forma :-)

Anónimo dijo...

Dempués de vieyu, gaiteru, Sí non ye pola "DISIDINA YA POLES CRIANZINES " peme que non facies un res,
Haber sí pa les "autonomiques " faes DAQUÉ.

Diestru dijo...

Á Xuan Xosé, ¿ya quién cuerren más los del PAS ou los del PP? ¿Tabas dispuestu a char una carrera con Aznar?

Ya segunda entruga: ¿Álvarez-Cascos vien a Asturias ou volve a nivel estatal?