Más del Xixón ensaláu y burlláu (por IU)

L'amable co-ensiertador, Xabel, que me recordara que'l nuevu llogotipu de Xixón incumple los alcuerdos que pa la promoción del asturianu dixeren tener firmaos y prometieren cumplir IU y el PSOE (o Churruca y Paz, que tantu monta, monta tantu) mándame'l testu d'esi alcuerdu que con tantu volador, gaita y tambor celebraren y sopelexaren. Pongo equí parte, pa que se vea que lu incumplen con tanta pasión y falta de pudor como tanta fue la folixa con que-y ficieren publicidá:

· Esta Ordenanza se aplicará en todo el término del concejo de Gijón/Xixón respecto a la actividad del Ayuntamiento y de la Administración Municipal en todos sus Departamentos, Servicios, Sociedades y Organismos.

· En las publicaciones, actividades y servicios municipales se utilizará el asturiano y el castellano de forma adecuada en consonancia con lo previsto en los artículos 3 y 4 de esta Ordenanza.

· El Ayuntamiento fomentará y promocionará el uso del asturiano en todos los ámbitos de la vida social y en las diversas actividades culturales, deportivas, mercantiles y cualquier otra.

Lo que yá dixera: "Prometer hasta meter, y dempués de metíu..."

No hay comentarios: