Juliana: ¿quién ye'l culpable?


Los trabayadores de Juliana constructora anduvieren esta selmana dando vueltes pela Xunta Xeneral, en rogativa, quier decise, buscando'l sofitu (que de nada val) de los partidos más votaos polos asturianos.

Ún desea que les coses se solucionen pal últimu astilleru de Xixón. Polos sos empleaos, pol trabayu y los empleos de les empreses ausiliares, pola riqueza que supón pa Xixón y Asturies la so economía... Deséalo de tou corazón.

Pero, de pasu, invitaría a los trabayadores de Juliana, y al públicu en xeneral, a recordar que la situación actual tien un responsable directu y un cómplice necesariu. Fue'l PSOE el qu'apoyó que Juliana -frente a los astilleros d'Andalucía o Galicia- nun quedare en Navantia, esto ye, nel sector públicu. Y fue UGT la que sofitó la propuesta. Nos dos casos con entusiasmu.

Porque pa ellos Asturies y los asturianos nun son nada. Y porque saben que, además, traten como traten a los que los voten, ye una plaza segura.

Lo que debería facer meditar, non sólo sobre'l votu al PSOE (llamáu "progresista"), sinón sobre la fantasía del votu útil.

No hay comentarios: