Doi la cara pola oficialidá: FELICIDAES


La xente de «Doi la cara pola oficialidá» va llegar a les 10.001 semeyes de persones que tán pola oficialidá y dan la cara por ella.

Sobre l'ésitu del númeru, hai que sorrayar qu'hai "firmes" famoses, nomes d'importancia (en cuantes "persones" son toos iguales d'importancia caún de los diez mil), lo que constituye un elementu bultable de la campaña.

Como otres vegaes ya fexe nesti blog y na Unión Asturianista URAS-PAS (va p'añu y mediu), amás de felicitalos, yo ensierto equí la mio semeya en gabita de la propuesta y de la campaña, como yá lo fexo Xesús Cañedo Valle, el secretariu xeneral del PAS, y otros collacios de la Executiva del PAS.

Polo demás, aparte esa reiteración personal, de mio, y colectiva, del PAS, de sofitu y compromisu, equí llanco la dirección por si quieren entrar nella y afitar dende ellí: http://www.doilacara.net



1 comentario:

Unknown dijo...

Estimado webmaster:

Es un agrado para nosotros invitarte a incluir tu sitio web en nuestro directorio www.dondirectorio.com (PR4), ingresando tu web conseguirás visitas y un enlace de calidad para Google que hará incrementar tu popularidad, contamos con variadas categorías y te aseguramos que tu sitio será validado en 24 horas.

Puedes inlcuir todas las webs que quieras. Para validar un sitio web tan sólo pedimos que coloques en tu página principal un enlace recíproco hacia www.dondirectorio.com

Saludos
El equipo de Dondirectorio.com