Mostrando entradas con la etiqueta felicitaciones navidiegues. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta felicitaciones navidiegues. Mostrar todas las entradas

Xunta Xeneral: Infelices Pascues (como siempre)

0 comentarios
Como tolos años, la Xunta Xeneral manda una felicitación de Navidá. Nun la manda n'asturianu, non. Nun la manda billingüe, non. Nun la manda con una palabruca siquier entecomillada, non. ¿En qué va ser? En castellanu. ¡Qué detalle!

Como tolos años. ¿Y de quién ye la culpa? Pues de tolos partíos: del Presidente'l Parlamentu, el primeru; de los miembros de la Mesa; y de tolos diputaos, que lo consienten añu tres añu.

Y lluegu hai xente que los cree cuando dicen que defenden l'asturianu y que tán pola oficialidá.

Por favor, ¡si nun son, siquier, pa decir "Felices Pascues", "Feliz añu nuevu" o "Feliz Navidá"!

¡Unos cuentistes!