Mostrando entradas con la etiqueta Picos d'Europa. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Picos d'Europa. Mostrar todas las entradas

Arbitristes

0 comentarios
Llevo, como saben, una llista d'arbitristes y d'arbitrios de los arbitristes. L'arbitrismu nun fue sólo un fenómenu del XVI y XVII, l'arbitrismu sigue vivu nos nuestros díes, pervivu. L'arbitrista tien la solución pa tolos problemes, y, cuando puede, ponla en marcha.

Un caberu exemplu: El Gobiernu asturianu decidió prohibir l'accesu a los Llagos de Cuadonga tolos fines de selmana y tolos puentes a los particulares. Nin que decir tien que nun hai agobiu más que nel veranu y en Selmana Santa, pero l'arbitrista tenía una solución definitiva... que tuvo que retirar a los siete díes.


La "pertinaz" incompetencia

0 comentarios
En lo que somos los mejores, en el I+D+I (incompetencia, desidia, incapacidad). Una más de las últimas -iba a decir "informaciones", pero corrijo "confirmaciones"- confirmaciones: perdimos 15 millones europeos porque desde 2007 no fuimos capaces de desarrollar tres de los cinco planes a que nos comprometimos y para los que obtuvimos financiación en Picos de Europa. ¡Bien!
Súmenlo a los fondos mineros que no usamos, a los proyectos que nunca acabamos (depuración de Avilés o de Villaviciosa), a los que nunca empezamos (plan de vías de Xixón), a los que gastamos en ellos pero no hacemos nada con lo que compramos ("Tren-Tran"), etc.
Lo dicho, somo maestros en I+D+I, o sea, la "pertinaz" incompetencia.

Para más detalles, pinchar en Plan Agua