¿Falen d'esto cuando falen de la enseñanza?

El PP, el PSOE, C'S, Pedimos, toos, ¿de qué falen? Fundamentalmente de la relixón, de la "educación cívica" (que ye, fundamentalmente, discursu políticu-social a la moda) y de les reválides. Y, llueu, cómo non, de perres: "Con más perres dicen", meyor enseñanza. Cosa que nun ye asina, como se demuestra ente les cifres españoles d'inversión y los resultaos.

Pero a que ningún fala d'esto que vien agora, que nun solo ye lo que se ve, sinón el tresfondu d'escolinos que nun quieren tar nes aules y que tán desaprovechando les perres de toos, munches vegaes, col apoyu y consentimientu los pas.

Y agora'l PSOE promete ampliar la obligatoria hasta los 18.

Pero repito, ¿daquién fala d'esto? ¿Sindicatos mayoritarios, partíos políticos, "sabios" como José Antonio Marina?

¡Ai, amiguín! D'eso naide quier saber nada, porque representa la evidencia del fracasu de tol sistema la enseñanza y de tolos discursos sobre la misma. Y l'enfrentase cola realidá social, col "talos como somos".

Ehí va:

Crecen un 33% en dos años las denuncias de profesores por conflictos en las clases

El sindicato ANPE acusa al Principado de dejación de funciones y exige que "el alumno que la hace la pague restituyendo daños y pidiendo perdón"


El juez impone una multa a una madre por amenazas a una docente

21.11.2015 | 02:27

La madre de una alumna del colegio Poeta Ángel González tendrá que pagar una multa de 180 euros por una falta continuada de amenazas a la directora del colegio. Este periódico publicó por error que la responsable del centro recibiría esta cantidad en concepto de indemnización. Es una sentencia del Juzgado de instrucción número 4.

El Principado tiene que indemnizar a una maestra por la agresión de un alumno

"La Administración es responsable de las personas que trabajan para ella", sostiene la docente afectada, que recibirá 9.900 euros

19.11.2015 | 04:29

Aumenta la gravedad de las agresiones a los profesores, según los sindicatos

12-11-2015 10:06 PM | abc | 5 noticias similares

Aumentan las agresiones a docentes en las aulas

El Defensor del Profesor de ANPE atendió a 57 docentes por conflictos en las aulas en 2014-2015 -6 en Salamanca-

20.11.2015 | 17:05

Y agora, si quieren tecleen nun buscador: "agresiones a docentes" o "aumentan las agresiones a docentes". Van ver una bona riestra añu tres añu.

¿Pero falar d'esto? Nin pío. Yá saben, píos deseos: "un pautu d'Estáu sobre la educación". ¿Pero sobre l'estáu real de la educación y los sos problemes reales? 
Por ciertu, que nos digan qué procentaxe de profesores echen a correr en cuantes que pueden xubilase anticipadamente. ¿El 95%? ¿Por qué creen que ye?


No hay comentarios: