¡Munches gracies!


A toos vosotros. A los votantes y, especialmente, a militantes y simpatizantes. A tolos que collaborasteis na campaña. A los medios de comunicación.

Y, cómo non, y principalmente a tolos candidatos, candidates y candidatos, nos diversos conceyos y nes candidatures autonómiques.

A toos, votantes, candidatos, simpatizantes. A los del PAS y la URAS, a los de la URAS y el PAS,

MUNCHES GRACIES A TOOS.

Xuan Xosé Sánchez Vicente

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Norabona "Patron"polo bien que,te quixeren votar los asturianos!!Podes estar per-orgullosu i seguir menos preciando al que,nun pensa lo mesmu!
El politicu failu'l poblu..non se fai elli creyendo que, ye el meyor!!!
Isto ditilo el pagüatu de la aldea,sin tener idea de nada..poro non ta ciegu!!
La personalida non la fai unu mesmu!!! Ye hora de tirar los trastos i dexar lo que los asturianos non deseyen!!!

Xuan dijo...

Xuan Xosé, ye usté un paisanu que siempre va tener el mio agradecimientu y la mio admiración polo que fexo pol país.

Pero si les eleiciones d'ayeri nun son el signu qu'esperes pa dimitir y ayudar a rexenerar el PAS hacia nueves direiciones, nun lo entendería.

A too esto, Carlos Rubiera conceyal de Xixón.

Anónimo dijo...

Un saludu y un abrazu Xuan Xosé: esta derrota del nacionalismu y del asturianismu ye una derrota de toos nós. Tomes el determín que tomes, espero qu´aíde a una Xuntanza del Nacionalismu Asturianu, una y bones cayéramos de la Burra (cáun de la suya). Ye hora de dir pensando nun futuru Partíu Nacionalista Asturianu dende bases nueves.
Otra vuelta: un abrazu.
CXB

Anónimo dijo...

Un abrazu Xuan. Los que te seguimos sabemos de sobra tolo que lleves trabayando. Otra cosa non, pero puedes dormir tranquilu.
Y pa los que dicen que ye hora de que te retires, sólo-yos digo una cosa: Facía falta munchos Xuan Xosé nesti país. Les persones como tú nun deberíen retirase nunca.