Tema'l día: ESTATUTU D'AUTONOMÍA


Nel vídiu de güei señalo que ta acabando la campaña electoral, y darianse cuenta que naide faló del estatutu d'autonomía. En realidá lleven años ensin falar d'ello (tola llexislatura), naide faló nin de la reforma estututaria, nin de les competencies, nin de la financiación d'Asturies.

El tema ye un materia árida, fea y aparentemente lloñe del ciudadanu, pero de muncha importancia.

Y los partios dependientes y serviles a Madrid nun falen d'ello, porque como avezan traicionen a los asturianos siempre y en toda ocasion, y nesti casu (una vegada más) punxieron los sos votos asturianos al serviciu d'otros intereses (y escontras vustedes): Traicionaron a Asturies y a vustedes col nuevu sistema de financiacion, PSOE+IU nel estatutu de Cataluña, pero'l PP tamién en Valencia cola clausula Camps, y toos xuntos en Andalucía, Baleares....

Nestos estatutos aprobaos por PSOE+PP+IU repartieron ente eses comunidaes más de 50% del dineru que l'estau dedica a les comunidaes autónomes en materia d'infraestructures.

Incluso hai casos especialmente sangrantes, como la potestá concedida a los catalenes pa decidir sobre lo que ustedes "probes asturianos" pueden recibir...

PSOE+PP+IU los engañaron, los traicionaron, y los votos asturianos usáronlos pa apuñalalos.

¿recuerden cuando.....les sucursales del PP y del PSOE n'Asturies decíen lo importante y urxente que yera la reforma del estatutu, y la so másima importancia pa financiar Asturies?

Pos asina quedamos: cola indignidá política de ser menos que otros ciudadanos d'España, peor financiación que los demás.

Y tou esto, recuerden que nosotros llevamos diciendolu dende 1986, desixendo y reclamando la igualdá coles demás autonomíes.

Notoros comprométemonos a:
  • Lluchar, y trabayar pa nun ser menos que naide. Los asturianos nun somos más que naide, nin pedimos privilexos, pero nun aceptaremos enxamas ser menos que cualisquier otru ciudadanu del estáu español.
  • Una financiación adecuada. ¿Y por qué non? si nos interesa, y ye afayadizu un conciertu económicu como tienen los vascos y piden agora los catalanes.
  • Y por supuestu, los mesmos derechos políticos que les otros comunidaes que ya tienen reformaos los sos estatutos (dende hai años).
NUNCA MENOS QUE LOS DEMÁS.


No hay comentarios: