Miguel Iglesias Ballina: presos de sus propias fábulas

Na Nueva España del 22 de xunu, apaez una entrevista con Miguel Iglesias Ballina, secretariu d'empléu de CCCOO. Ellí, ente otres coses, cuéntanos que «Siempre tuve clara la diferencia entre el compromiso político y sindical -que es parte fundamental de mi vida- y la afición por el fútbol y la simpatía por el Real Madrid, que son cuestiones que ocupan un plano muy secundario en mis preocupaciones y no dejan de ser un entretenimiento. Por eso, en ningún momento tuve problemas para compatibilizar mi ideología de izquierdas y mi afición por el fútbol y por el Real Madrid».

Pues, bueno, ta bien, ¡como si ficiese falta xustificalo! Pero seguimos:

«Había muchos prejuicios en aquella época entre la izquierda y la progresía por la utilización que el régimen franquista hizo del fútbol para tener entretenido al pueblo».

¡Home, yá nos gustaría saber por qué'l fútbol yera "alienante" o emplegáu pol Réxime n'época de Pachu y agora non! Si entós había, a tolo más, un partíu a la selmana, y agora hai casi ún tolos díes y los fines de selmana cinco, seis o siete, ¿qué ye que nun ye agora mayor la utilización del fútbol por parte'l Réxime (del PSOE y sindicatos gabita)? ¿O ye que'l fútbol yera alienante con Pachu y agora yá nun lo ye?

¿O nun taremos más que xustificando les babayaes qu'un día dixéramos -la izquierda y la progresía- ensin ser quién a decatanos o a confesar qu'aquello que decíamos nun yera más qu'eso: fataes, mazcayaes, fatures, tochures, babayaes, progreseríes?

P.S. La semeya "róbola" na Nueva España a Jesús Farpón.

No hay comentarios: