Moción de censura en Ponga

Cándido Vega alcalde de PONGA por UNIÓN ASTURIANISTA URAS-PASCuatru notes.

Una: el sábadu, 2 de xineru, hubo manifestación d'apoyu al alcalde asturianista, Cándido Vega, en Ponga. Como recoyeren todos los medios, la presencia de xente fue bayurosa, unes doscientes (contaes una a una) persones. Si se fai la traducción a la población que tien el conceyu y se fae'l descuentu d'enfermos, medraniegos, votantes acérrimos d'otres formaciones, etc., la suma tien un significáu de "práctica totalidá". Destacable: la presencia de xente del PP, de Ponga y de fuera, dellos significaos, ente los manifestantes.

Dos: Cuando al PSOE-y faen mociones de censura, los que sofiten al partíu que-y les fai son "apestosos tránsfugues". Cuando eses mociones lu favorecen, son "conceyales qu'acontien la llista más votada" (col PP, nun crean, ocurre lo mesmo). Consecuencia: el "pactu antitransfuguismu" nun ye más qu'una mázcara hipócrita y santurrona pa disimular lo que son de verdá PP y PSOE: dos grandes negocios de poder y empléu que tán a lo que pillen, ensin importa-yos un pitu los ciudadanos.

Tres: El trabayu de la mayoría asturianista vese per tou Ponga. L'asturianismu convirtió un conceyu en recesión y ensin atenciones a los vecinos, nun conceyu con obres, entusiasmu y progresu.

Cuatru: El PSOE fala del "desgobiernu" de Ponga. Habrá que recordar que, cuando'l pactu Unión Asturianista (URAS-PAS) garró'l gobiernu del conceyu, el PSOE (que "gobernó" en Ponga dende siempre) llevaba dos años gobernando y gastando ensin presupuestos (¡dos años ensin presupuestos!). Estos el cementu deben usalu sólo pa afatase la cara.


Pueden lleer les noticies d'ayer 03/01/2010 en:

2 comentarios:

Anónimo dijo...

¿Qué ye que nun conoces el diaríu dixital aruelu, compañeru?

Pues menuda campaña, vos están faciendo, y amás n'asturianu.

Hai de tirar un pocu polo nueso, en toles xeres...

Anónimo dijo...

¡Qué poca memoria tien la xente!. ¿que ye, que naide nun recuerda con quién pautara'l PSOE de Corvera pa gobernar nestes caberes elleiciones?. Col PP, sí, dígolo bien, col PP o el so voceru, del que nel Conceyu hasta se dixo la cantidá de "responsabilidá democrática" que cobrara de manes d'afamaos (y atacaos) empresarios llocales... ¡¡¡¡Cínicos!!!!