Enrique III (l'inglés), aparcáu y resucitáu



Ricardo III, el de Shakespeare, el de "el mio reinu por un caballu". Palmó en 1485 na batalla de Bosworth Field, la última bultable de la Guerra de les Dos Roses. Enterrárenlu en Leicester, na ilesia de Grey Friars, baltada en 1538. Actualmente había ellí un aparcamientu. Al facer nél escavaciones, atopárenlu.


Yo camiento que, al vese ellí, afumiáu polos gases y suciedá de los tubos d'escape, polos taconeos de la xente y pol roídu los motores, recitaría aquello de Lorca, de La pena negra

¡Qué pena tan grande tengo! / Corro mi casa como una loca / mis dos trenzas por el suelo, / de la cocina a la alcoba.

Quciabis camundado "loca" por "llocu" y "cocina" y "alcoba" por "portiella d'entrada" y "portiella de salida".

Y seguramente recitaría tamién aquello de Bécquer:

Como el pájaro duerme en las ramas, / esperando la mano de mano de nieve / que sepa arrancarlas

Y aquello de Don Juan Tenorio:

Que un hombre de mi linaje / descienda a tan ruin mansión.

Y agora, por fin, tendrá recuperada la so dignidá, anque nun sé si-y prestará munchu que lu vengan a visitar turistes en chancles y calcetos a cuadros, coles pates enllenes de pelos, el so turdeburde y los sos flaxes.

Si quieren más información pueden pinchar nestos sitios: 
Enrique IIIChepu pero ReiEl mio reinu por una escavadora

No hay comentarios: