Primera manifestación: comentarios de la xente

Comentarios:

Arantxa Sánchez Vicente Fui con tu madre y la tu prima Marta y acuérdome que llovió.



Monchu Díaz Ellí estoy, baxo la "o" d'Autonomia.

Me gustaMostrar más reacciones
Responder27 min
Administrar
Monchu Díaz Y tamién firmé la solicitú del permisu, pa manifestanos, al Gobiernu Civil d'entós. Que tiempos !!





Antón González
El de la mandrecha según mires paezme que ye "El Roxu", destacáu miembru de la C.S.I. que morriera n´autopista al cayer a la via cuando diba andando pola medianera.
Mbel González Yo estuve allí



Mbel González Son bonitos recuerdos y hacen ver que el trabajo no es cosa de un momento

Me gustaMostrar más reacciones
Responder2 h
Administrar
Amelia Valcarcel Esto. ..

Me gustaMostrar más reacciones
Responder4 min
Administrar
Amelia Valcarcel La pancarta de cabecera. .. fícela yo nel mi pasiellu de casa.

Me gustaMostrar más reacciones
Responder2 minEditado
Administrar

Amelia Valcarcel Guárdola entá.
Xuan Xosé Sánchez Vicente Corrixo: póngola agora mesmo (yá ta puesto) nel ensiertu de güei.




Avelino Lopez Diaz Velino- Cantautor y periodista- presidiendo la marcha justo coge la pancarta por donde diz escuela.A su lado, Lluis Xabel y Amalia Valcárcel,Suso Sanjurjo y el resto como Ramon Rañada etc. Por cierto Tini iba detrás.Ya pasaron más de 40 años y aquí sigo igual que antes, vetau pero con la guitarra presta. Tu ¿recuerdas?eras mi traductor y querido compañero de armas Roxu del alma.

Avelino Lopez Diaz Xuan: memoria viva de un tiempo nun por pasau mellor nin peor.El xunto a un feixau de guajes d'aquella trataron por todos los medios de recuperar lo que ye el nuestru sen.

Andrés Treceño Vicente Al acabar la manifestación, los de Conceyu Bable d'Avilés (XRA) fuimos a coger el Carreño para volver a casa. En la estación una pareja de grises que estaban allí nos llamaron al orden e interpelaron durante unos quince minutos por la utilización de aquellas banderas azules que llevábamos ¿que si éramos separatistas?. ¿No tendrás por casa, Xuan, alguna semeya de nuestro grupo?. Un abrazo.

Responder12 minEditado
Administrar
Xuan Xosé Sánchez Vicente Pues siéntolo, Andrés, non. Yo tamién ando faltu d'elles: nun tengo nada más que les cuatro que vo-y asoleyar equí. Yo mesmu andaba buscando una de la mio espicha dende'l coche y nun atopo. Comoquier, préstame saber de ti y d'esa "aventura" vuestra.

Responder
1
4 h
Administrar
Andrés Treceño Vicente Díbemos nel Carreño, dende Avilés, unos cuatro, la vieya guardia de la XRA, con les moces. Les semeyes tarán per ende o quién sabe si perderíanse dafechu, pero aquellos tiempos entá tan encesos na nuesa memoria. Ye una piquiñina parte, pero perimportante, de la hestoria del nueso país.

Responder4 h
Administrar

Avelino Lopez Diaz Lo mío mirándolo asina yera peor nun me dexaben cantar colos papeles na mano. Recuerdo en Salas, En LLuarca y cuando lo pude facer en Noreña repartieron toletazos adiestro y siniestro. "Y tu de momento nun vamos atizate" me dixo unu de mostachón engrifau. A Vitorin que tamoen taba enlli no, pedini autógrafos, ye lo que tiene el éxitu madrileñu.

Responder4 h
¿Con quién fales, Pepe? Yo nun garraba ninguna pancarta. En tou casu, dime de qué pancarta fales y de qué día ye l'ensiertu (o cuálu ye'l títulu y el númeru). Un abrazu.

Me gustaMostrar más reacciones
Responder22 h
Administrar
Monchu Díaz Urbano parez al llau de la pancarte de "...castellanos", con unes banderes d'Asturies en la mano y detrás ye posible que vaya Manfer.

Me gustaMostrar más reacciones
ResponderHace un momento
Administrar
Jose Antonii Fernandez N'esa tabamos Carmona, el Lliberetu ya Yo xuntu con Urbano
Covi Carcedo Otros tiempos, ahora todo es diferente.

Responder20 h
Administrar
Avelino Lopez Diaz Y anda Velino pol medio presidiendo la manifestación, pal casu que nos ficieron.

Responder20 h
Administrar
Avelino Lopez Diaz Ahora todo escombreres Covi, tu ya me entiendes.A ver si hacemos algo que valga la pena.

Responder20 h
Administrar
Covi Carcedo La ilusión y la esperanza, lo último que se pierde, pero hay que trabajar. Las cosas no vienen solas...

Responder20 h
Administrar
Maria Jose Del Valle Yo la recuerdo perfectamente y la de Paz para el Vietnam No se me olvidará que algún tolerado me tocó.

Responder19 h
Administrar
Avelino Lopez Diaz Eso algun toletazo, es que tu eres muy echá palante. como tien que ser.

Responder19 h
Administrar
Maria Jose Del Valle Si VELINO pálante pálante en primera fila por pedir paz vino la guerra y a golpe limpio

Responder19 h
Administrar
Francisco Martin Dominguez creo haber estado cuando estaba en la laboral.entonces formabamos parte del piquete de la LCR

Responder19 h
Administrar
Francisco Martin Dominguez ERAMOS JOVENES Y QUISIMOS COMERNOS EL MUNDO.

Responder19 h
Administrar

Avelino Lopez Diaz Ah Paco eras trosko. Bueno eso acabó como acabó el PC ahora corren otros vientos pero el ideal de la vida como decía Yupanqui " es lunita prendida, nadie lo puede apagar"Puede que ese sea tu caso. Un saludo


Ramón de Andrés Díaz

23:50 (hace 8 horas)
para 

Hola, Xuan.

Tuvi mirando les semeyes y comentarios que faes de la manifestación de Conceyu Bable de xunu de 1976. Prestóme recordar aquello, porque yo, con 17 años, tuvi ellí.

Aquelli yera l'acontecimientu del día. Tuviemos amigos del institutu na playa, faciendo tiempu antes, y depués con ellos, más mio pá y mio ma, desfilemos na manifestación. Tengo la idea de ser un sucesu inauditu na época: la xente diba en manifestación y la policía nun facía nada. Yera una sensación estrañísima.

A les puertes del ayuntamientu acuérdome de vete lleer l'escritu, yo taba enfrente bastante cerca. Como munchos manifestantes naguaben por glayar coses antes prohibíes, los glayíos de "amnistía, libertad" abundaben. Y al final, munchos alzaben el puñu. Ye entós cuando, al terminar, y ante tantu puñu alzáu (que yo entendí que nun cuadraba col oxetivu de la manifestación), tu dixisti aquello de "nin puños nin puñetes", que dellos que tenía alredor censuraron ofendíos. ¿Acuérdeste d'eso?

Saludos,
Ramón

No hay comentarios: