101 seguidores: gracies pola compañía


El blog algamó yá los 101 seguidores nel "GOOGLE Friend Connect".

Teniendo en cuenta qu'esti serviciu ta restrinxíu a blogues agospiaos en BLOGGER, nun dexa de ser un pequeñu ésitu pa un requexu como esti que, sobre querer a Asturies sobre toles coses, fala de cultura y política, además de sopelexar los probes conocimientos del autor na botánica y el so pruyimientu por retratar árboles, plantes, vaques y otros bichos.

Gracies a toos pola compañía y l'atención.

Recordavos tamién qu'hai una temporadina que llegué a los 5000 amigos de FACEBOOK (gracies a toos y cada ún, pol vuestru interés).

Pero escontra los bilordios que circulaben pela rede y fomentaba FACEBOOK,  paez ser que 5000 ye'l tope másimu de collacios que puede caltener un perfil personal.

Asina que mui al mio pesar, llamentáblemente nun me lleguen les nueves solicitudes d'amistá (y nun vos puedo aceptar como collacios, escontra la mio voluntá).

Si queréis siguir la mio actividá y los mios comentarios, podéis facelu a traviés del "ME GUSTA" de la PÁXINA FACEBOOK que tengo:
Nun ye lo mesmo qu'un perfil d'amistá, pero mientres FACEBOOK caltenga'l llímite de 5000 amigos, ye una bona manera de tar en contacto.

Espérovos ellí:

Y como siempre, sigo a la vuestra disposición en TWITTER, GOOGLE+, XIMIÉLGAME y GOOGLE Friend Connect (y podéis amestame afincando nos iconos del marxen derechu d'esti mesmu blog)

No hay comentarios: