Pesimismu y derrotismu

Pa cualquier observador medianamente curiosu ye claro como la lluna nueche que n'España consituimos una sociedá negativa, con pocu apreciu pal nuestru valir, hipercrítica, destructiva. Ente otres munches razones porque esi ye un discursu que tien ésitu social, masque consista en facer asgayar montañes enriba les nuestres cabeces.

Yo invítolos a lleer el llibru de Borja Mateo, una persona que tuvo trabayando dieciséis años fuera, Vivir y trabajar fuera de España: paga la pena.

Como aperitivu, pueden pinchar equí pa ver la llarga entrevista que-y fae ABC. Nun-yos do-y más que la primer entruga y la respuesta:



¿Cuáles son los principales errores que cometen los españoles al buscar trabajo fuera?
Falta de confianza en sí mismos, mala preparación para los primeros momentos de la emigración, carecer de ambición y poco aguante. El español suele infravalorarse y no es asertivo cuando se presenta, tiene miedo a triunfar y piensa que en el extranjero todo es mucho mejor. Por otro lado, en otros países europeos la gente es mucho mas autónoma, exige menos al Estado y mucho mas a sí misma. El español es muy pijo, quiere que se lo den todo hecho y por esta razón está frustrado.
Además, aconsejo que se haga muy bien el estudio de mercado del lugar al que se vaya a viajar, contactar antes a través de internet para el alojamiento, llevar dinero para sobrevivir los primeros menes y tener ambición a la hora de triunfar.

No hay comentarios: