El diañu, fartu de carne...

... metióse a fraile.
Ehí tienen a Álvarez-Cascos, Secretariu Xeneral del PP nel so día, o más bien, como lu llamaben, "Xeneral Secretariu", qu'espulsó a Marqués por negase a baillar al son que-y tocaben de Madrid (que-y tocaba'l mesmu Cascos), ehí lu tienen, digo, acusando a los otros partíos de centralistes y a les sos sucursales equí de "sucursalistes".
Non, si yá lo diz: "el que munchu vivió, munchu rió":


Cascos acusa a Podemos y Ciudadanos de ser"sucursales" de Madrid
06.04.2015 | 01:29El secretario general de Foro, Francisco Álvarez-Cascos, pidió ayer a los asturianos que tomen buena nota del "espectáculo sucursalista que están dando Podemos y Ciutadans en sus primeros pasos de política real, tras la novedad de sus discursos" y tras presentarse "como redentores de los problemas".
En un comunicado, Álvarez-Cascos ha incidido en que tras las elecciones autonómicas andaluzas se ha visto cómo en Podemos "ya le han quitado autonomía y competencias a la candidata autonómica".
En su opinión, así se aprecia al constatar que las negociaciones para llegar a un acuerdo de gobierno con la socialista Susana Díaz "las dirige el secretario de Organización de Podemos, como delegado personal de Pablo Iglesias".



No hay comentarios: