L'himnu asturianu

Sobre l'himnu asturianu (una música pasable, pero la lletra más "aventada" de ningún himnu del mundu) dixérense munches coses, hasta que venía de Polonia.

La verdá ye que, lletra y música, pertenecen al folklore popular d'España, polo menos na so zona norte (daquién dixo que, en realidá, l'himnu ye una canción santanderina, y nun-y falta parte de razón).

Per otru llau, y como se va ver nos testos que siguen, l'himnu, como casi tolos cancios "tradicionales", consta de tos testos apiegadiellaos, porque los testos tradicionales nun suelen dir tresallá de los cuatro versos.

Los que vienen agora son cuatro testos estremaos de La Liébana cántabra. Recoyíos yá hai munchos años y d'informantes vieyos o d'informantes que los cueyen de la tradición. Velehí:

Tengo de subir al árbol, / tengo de subir arriba, / a coger una naranja / pa la prenda de mi vida.

Tengo de subir al árbol / tengo de cortar la flor, / y dársela a mi morena / que la ponga en el balcón. / Que la ponga en el balcón, / que la deje de poner, / tengo de subir al árbol / y la flor he de coger.

Tengo de subir al árbol, / tengo de cortar la flor, / y dársela a mi morena, / que la ponga en el balcón.

Canciones de las montañas de La Liébana (Cantabria), José Manuel Pedrosa (1989).

No hay comentarios: