"Bedoniana" y los asturianos

Acaba d'asoleyase'l númeru XI de Bedoniana, anuariu de San Antolín y Naves. De xuru qu'en tol Occidente (y probablemente en tol mundu) nun hai una revista qu'amesture con esa perfección l'interés de los artículos, l'amor polo microllocal y la calidá d'edición. Y a eso hai qu'arreyá-y la so continuidá nel tiempu, continuidá, además, que se pruduz resistiendo los cachones de la política a la que nun-y gusta qu'esistan coses y persones que nun se sometan a ella, que por cierto ye la mayoría de la política de los políticos y de los partidos políticos (yo tengo l'enfotu en nun caer nello y préciome de talo).

Además d'invitalos a lleer esti númeru y los atrasaos, quiero sorrayar una frase d'un artículu de Francisco Crabifosse Cuesta n`"Ante San Antolín de Bedón. El testimonio fotográfico de Rodolfo Castellanos".

Nun momentu determináu del artículu cuenta'l fracasu de la revista Asturias Gráfica, allá hacia los años venti del sieglu pasáu, y diz: "no halló, como tantas otras iniciativas contemporáneas, la respuesta de un público poco dado a las novedades y a la defensa de lo propio".

Poco dado a las novedades y a la defensa de lo propio: ehí ta una perbona definición del "alma asturiana", del calter asturianu: misoneísmu y pasotismu/indiferencia hacia lo que ye de so.

No hay comentarios: