basories, depuradora, incineradora, reciclaxe

El vertederu de Coxersa agótase pal 2015. El que quiera falar de la xestión de los residuos en serio tien que decir qu'alternatives propón, nun sólo apuntar los males de toes elles. Y el que nun quiera incineradora tien que tar dispuestu a señalar un puntu verosímil pa un gran vertederu na zona central d'Asturies, un gran vertederu qu'allance, polo menos, 25 años, y que pueda contar col permisu del ayuntamientu y cola tolerancia los vecinos.

Y eso, independientemente de qu'aumentemos el porcentaxe de reciclaxe notablemente, que taría bien facelo.

El que nun tea dispuestu a ello, a señalar les condiciones d'un nuevu vertederu pa un períodu llargu de tiempu, o miente (como seguramente fai Gabino de Lorenzo) o utiliza'l pensamientu máxicu (o la so variante, el milagreru-relixosu).

Más alantre volveré con datos de basures que xeneramos y previsiones pal futuru.

De momentu, el que quiera entretenese puede visitar:

http://www.icp.csic.es/cyted/Monografias/Monografias2001/C2-327.pdf


2 comentarios:

joseantoniofernandezl dijo...

Esi y´el cogoyu del "TEMA", la "REALIDÄ",ya nun val creyer nel "MANA PSEUDOECOLOXISTA"

Anónimo dijo...

Hablemos con propiedad, el vertedero no se acaba en el 2015, lo que se acaba es el frente de vertido. En Asturias hay 8 vertederos activos donde se vierten todos los años 4 millones de toneladas. Los residuos urbanos son 500.000 toneladas al año que van al de Serin, de estos casi 300.000 toneladas son materia organica facilmente tratable por biometanización.
Fruti