Los sueños del refalfiu


L'asociación Sendas de Asturias (¿nin siquier somos capaces de poner n'asturianu'l nome d'una asociación? ¿tienen mieu perdese si ponen el nome n'asturianu?) acaba de facer públicu un informe nel que dexen constancia de qu'hai más de setenta museos, aules y centros d'interpretación pesllaos o ensin casi atención. El conxuntu, estimen, costó más de 1.300 millones d'euros, que, como se ve, tirárense a la basura.

Imaxen de La Nueva España

¡Los sueños d'una época de refalfiu na que naide (o casi naide) quería ver la realidá y que, si la veía, o si lu avisaben, seguía al gritu de "tira, que llibres"! 

Que conste qu'esto yera polo que'l "sabiu pueblu", qu'agora protesta, los votaba, pol despilfarru y pol refalfiu.

Pa más información, pinchar equí Les murueques del refalfiu




El despilfarro yace hecho ladrillo

La región cuenta con setenta centros museísticos públicos abandonados o infrautilizados que costaron 1.300 millones de euros, según un estudio de la asociación Sendas de Asturias

14.04.2013 | 00:00
Integrantes de Sendas de Asturias, delante del Centro de Arte de El Entrego.
Integrantes de Sendas de Asturias, delante del Centro de Arte de El Entrego.

Oviedo, M. J. IGLESIAS

Más de 1.300 millones de euros despilfarrados en infraestructuras que en muchos casos yacen abandonadas. Asturias acoge más de setenta museos, aulas y centros de interpretación pagados con fondos públicos, en estado de abandono o infrautilización, según denuncia la asociación Sendas de Asturias, empeñada desde 2009 en rescatar el patrimonio público sin una utilidad ni finalidad.

La entidad propone dar utilidad a los edificios que se reparten de Oriente a Occidente y, de paso, salvar los restos del gasto descontrolado de los años de bonanza, a través de la creación de una red de centros ocupacionales, de educación ambiental, promoción turística y nuevas iniciativas.

Tras dedicar un año entero a recorrer las infraestructuras, los miembros de la asociación constatan el progres

No hay comentarios: