Comunismu infantil (Podemos Uviéu)

Comentelo yá fai tiempu y publiquelo nun artículu de La Nueva España, pero voi volver repetilo: los de Somos-Uviéu tán empeñaos en que los vecinos arreglen caminos y sebies en sestaferia. Ensin dulda tienen una idea primaria, de comunismu infantil, de que les sestaferies yeren una especie de comunismu primitivu e inxenuu. Pero nin la sestaferia fue inxamás eso, nin los vecinos de la zona rural tienen que tar sometíos a exaciones que nun tienen el resto los vecinos.
Pese a too, aneció y compró-yos maquinaria pa que sestaferiasen, y agora otra vegada:


"Las sestaferias son inviables" (de LNE)

Vecinos de la zona rural rechazan el plan municipal de arreglar los caminos "Si los ovetenses del centro no limpian las aceras, ¿por qué hemos de hacerlo nosotros?", dicen

24.08.2015 | 05:24
De izquierda a derecha, José Fanjul, María Álvarez, Fernando Martínez y José Ramón Huerta.
De izquierda a derecha, José Fanjul, María Álvarez, Fernando Martínez y José Ramón Huerta.
  • Noticia
"Si los ovetenses que viven en la ciudad no limpian las aceras, ¿por qué hemos de hacerlo nosotros?". Ésta es la postura más generalizada entre los vecinos de la zona rural de Oviedo después de la reunión mantenida hace semanas con miembros del nuevo equipo de gobierno municipal. Los residentes en los pueblos del concejo ovetense rechazan el regreso de las sestaferias, opción planteada por el tripartito y que fue anunciada por Rubén Rosón (Somos), concejal de Economía y Medio Rural. Rosón declaró que se comprará maquinaria y se pondrá a disposición de los vecinos que quieran arreglar sus caminos. No obstante, luego matizó que esta posibilidad no es incompatible con la formación de brigadas que desbrocen la carretera.

Estos rapazos creen que tienen la fórmula pa solucionar el mundu, pero nin siquier saben cómo ye la caleya d'enfrente so casa.

No hay comentarios: