Dende fai unos meses veo que los amigos y los conocíos nun paren d'aponderame al falar del mio trabayu y la mio obra,como lo fai Pilar Rubiera nesta columna que trescribo.
Yo, evidentemente en broma, fago como que roceo y entrúgo-yos que si saben daqué de la mio salú que yo nun sepia, porque tanta emponderanza suéname a epitafiu.
Trescribo a continuación la columna onde Pilar Rubiera da noticia de la mio última obra, el poemariu De les hores y les memories, y do-y les gracies más empicalaes.
(Por ciertu, inxamás fui conceyal nel Ayuntamientu Xixón, fuilo en Piloña).
Facedor de caminos
21.01.2016 | 03:55
Pilar Rubiera Xuan Xosé Sánchez Vicente es una personalidad en el asturianismo de los últimos cuarenta años. Su rica biografía es el retrato de un tipo inteligente, irónico y sagaz, capaz de integrar su condición de buen poeta, narrador y figura clave de la literatura en asturiano con la de catedrático ya jubilado, político y brillante comentarista de la actualidad en estas mismas páginas. Uno de los tres fundadores de Conceyu Bable, exconcejal del Ayuntamiento de Gijón, único diputado del Partíu Asturianista en la Junta (1991-1999) e impulsor de la ley de Uso del Asturiano, acaba de publicar el poemario "De les hores y les memories". Todo un acontecimiento literario en las letras asturianas y en asturiano. Sánchez Vicente, que escribe de la vida en general, del amor, del erotismo, del pasado y de la patria, que juega en los versos con nombres como Jovellanos -bellísimo ese "Horru en Piñera"-, Acebal o Antón García, es la voz y la palabra de un gran poeta del país. Y de un gran facedor de caminos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario