(Trescribo, como davezu, los primeros párrafos.)
Carta abierta a don Genaro Alonso Megido
19.03.2016 | 04:57
Xuan Xosé Sánchez Vicente Estimáu: Mándesme una invitación pa qu'asista a un actu onde l'Alministración pretende homenaxear a los xubilaos docentes de los dos caberos años. Nun voi tar, y que conste que me da rabia polo que supón de descortesía pa la to persona, pero nun puedo aceptar un reconocimientu d'una Alministración que vien trabayando contra'l profesoráu, y en daqué medida contra la enseñanza, dende fai décades. Nun solo vosotros, l'Estáu en xeneral.
Dende fai munchu tiempu quienes xestionen la enseñanza vienen actuando dientro los parámetros que definen tres premises, implícites o esplicites: la desconfianza hacia'l profesoráu y el so correlatu de que se debe defender al discente de les inxusticies o maníes del docente; el desconocimientu (espero que voluntariu) de lo que ye una clase; la voluntá práctica de que, sean los que sean los conocimientos, l'actitú o l'esfuerzu de caún, tolos alumnos deberíen aprobar (promocionar).
Un exemplu de la primera d'eses premises ye'l primer reglamentu de derechos y deberes de los alumnos que redactó la Conseyería Asturiana, onde la primer sanción yera una "alvertencia d'alvertencia" y, sobre too, onde'l profesor taba obligáu a tener un caréu col alumnu en casu de denunciar un comportamiento perturbador d'esti en clase, y, como si fuesen iguales y fuese aquello un xuiciu, el profesor debía demostrar con testigos que lo qu'ocurriera nel aula yera talo como él decía. Otru: la progresiva y estúpida burocratización de la enseñanza, obligando a reuniones y más reuniones colectives onde se repite lo mismo en caúna (un magníficu exemplu de cómo son esos rituales pue vese nel artículu de Francisco García en LA NUEVA ESPAÑA del 16/03/16, "Bingo profesoral") a propósitu d'evidencies sobre les que nada hai que decir o sobre les que nada se pue facer; rituales que nun tienen otru resultáu prácticu que presionar pa qu'al final de cursu suba'l númeru d'aprobaos.
Dende fai décades tamién, los sucesivos gobiernos y servicios d'inspección vienen asinamesmo llexislando y pretendiendo regular día a día y hora a hora lo que se tien que decir o facer en cada clase a través de les programaciones. Ello con desconocimientu de lo que ye una clase. [.........................................................................................................................................]
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