Yo llevo diciéndolo munchos años: en xeneral les clases d'historia y d'economía son un mitin falsificador del mundu (en xeneral, repito; cómo non, hai escepciones y serán munches). Y lo más gordo ye que l'asignatura trata d'afalar l'emprendimientu, y casi tolos llibros (nun vamos decir nada de les esplicaciones de los profesores) son un mitín contra'l mercáu, la empresa y los empresarios.
No que s'enquivoca l'autor ye en creer qu'esi discursu sea una de les desplicaciones de por qué falten equí empresarios, de por qué crecemos menos que toles restantes partes d'España y de por qué existe esa mentalidá a favor de la subvención y los "derechos" y contraria a los deberes y l'esfuerzu: porque esos llibros son comunes a toa España, anque ye posible qu'equí los profesores escueyan los testos más metafísicamente ideolóxicos: pero faenlo non pa semar un discursu, sinón pa reforzar el que ye yá mayoritariu na sociedá.
L'interesáu pue lleelu nes páxines del periódicu. El suscriptor en http://suscriptor.lne.es/opinion/2016/03/04/asturias-cosechamos-sembramos/1892111.html
El Club de los Viernes
Asturias, cosechamos lo que sembramos
04.03.2016 | 04:26
Diego Barceló Larran Asturias es una región en retroceso. Entre 2000 y 2015 fue, junto con Cantabria, la autonomía cuyo PIB menos creció. Apenas lo hizo en un 11,4%, la mitad que el aumento de 23,3% que alcanzó el PIB del conjunto de España. Y una tercera parte del crecimiento de 34% del PIB de Madrid.
No hay comentarios:
Publicar un comentario