Paru: febreru, peor que xineru; xineru, peor...

Dada la gravedá de la situación, repito equí les cifres del paru del mes de febreru, que los dos gobiernos del PSOE, el d'equí y el d'ellí, y tol PSOE (y IU) traten de disimular, como si nun fuera con ellos, como si nun fueren ellos responsables d'esi desastre d'una manera importante, como si nun llevasen gobernando equí y nes principales ciudaes d'Asturies dende 1979, como si nun tuvieren recibío miles de millones d'ayudes, como si nun tuvieren tolo poder nes sos manes.

De mes en mes, la nuestra situación absoluta y la nuestra situación relativa, no que respecta al paru, empeora. En traducción: CADA MES SON MÁS LES PERSONES EN SITUACIÓN DE PENURIA Y ANGUSTIA.

Trescribo datos:
Asturias fue en febrero la segunda comunidad autónoma que proporcionalmente registró mayor subida de paro y por tercer mes consecutivo el aumento del desempleo fue superior a la media del país. Con un incremento de 2.811 desempleados (+3,43 por ciento), el número total de personas registradas en el Servicio Público de Empleo asciende en Asturias a 83.736 personas, la cifra más alta desde 1997. El sector servicios concentra la mayoría de los despidos, mientras la industria es el que mejor aguanta.

Las cifras interanuales de la región revelan que entre febrero de 2009 y el mismo mes de 2010 el paro ha subido el 13,84 por ciento, mientras que la media nacional se eleva al 18,63 por ciento. «Asturias está entre las tres comunidades autónomas que menos baja la afiliación y entre las cuatro donde menos sube el paro», reiteró un mes más el director general del Servicio Público de Empleo en el Principado en referencia a las cifras interanuales.

El sector servicios ha sido el más castigado por el paro el pasado febrero, al aumentar en 1.859 personas. De éstas, 348 pertenecen a la hostelería y 272 al comercio al por menor.
Esto son los ésitos del Gobiernu PSOE-IU, pese a los sos alcuerdos n'Aceba, pese al progresivu endeldamientu presupuestariu: Ye que nun pueden, ye que nun saben, ye que-yos falten les habilidaes.

O, n'otres palabres, nun son el problema pero son parte'l problema, y, dende llueu, inxamás van ser la solución del problema.

Esto ye: NUN SON EL VOTU ÚTIL, SINÓN EL VOTU INÚTIL (salvo que'l deséu del votante sea la ruina pa él, pa los fíos y pal país).

OTRA VEZ: PSOE E IU SON PARTE DEL PROBLEMA Y EN NINGÚN CASO SON LA SOLUCIÓN DEL PROBLEMA.

3 comentarios:

Otiador dijo...

¡Venga ya, Xuan Xosé, que ya te calamos!

Yo venía sospechando fai tiempo de que munchos de los comentarios del so blog yeren inventos suyos, personaxes de ficción que él creaba pa prevocar alderiques o pa facer como, si de verdá, tuviere llectores.

A mí facíaseme imposible que nadie dixere eses babayaes que se vienen diciendo sobre Cuba (http://xuanxose.blogspot.com/2010/03/zapata-zapatero-toledo.html), o que hubiere xente tan enfermo pan un tener otra obsesión que metese con Xuan Xosé y el PAS, una persona y una fuercia ya prácticamente desapaecío fai tiempo.

Agora acabo de confirmar que ye así: Esi personaxe de ficción, Berto (apaez en: http://xuanxose.blogspot.com/2010/02/la-extravagancia-del-asturianismo.html), que retuerce la ironía diciendo que si a Xuan Xosé se-y da cancha nos medios nun ye porque elli tenga valir de por él, sinón que ye pa face-y un favor d`amistá. ¡Ay, Xuan Xosé, qué forma más probe d`aponderate a ti mesmu, diciendo que vales muncho a través de la ironía d`esi Berto que tú inventes pa date importancia!

Nun sé si ye por date importancia, o por facer que tienes los lleutores que nun tienes, pero`l casu ye que te calamos: esos firmantes de los comentarios son personaxes de ficción tuyos. Y, por cierto, son bien inverosímiles, porque nun hai nadie asina na vida real.

Asina que si yes tan malu pa otres ficciones como pa estes, bien mal debes escribir.

danonón dijo...

Qué pienses d'esto Xuan Xosé??

http://uras.nireblog.com/post/2010/03/05/aclaracion-sobre-informacion-aparecida-en-la-prensa-sobre-uras

Ye que dempués de lo de Carreño

http://asturies.com/node/8327

paezme que tas quedando como'l culu. A ver si saques la personalidá que se te supón. Porque anguaño paez que nun pintes nada y el partíu va per un llau y tu per otru...

Xuan Pandiella dijo...

Queríos collacios que participais nesti blog:
Un poquiñín de seriedá ¿Realmente creeis qu'esti señor nun tien otra cosa que facer que escribise comentarios nel so propiu blog?
Y Xuan, nun se si s'aponderara a si mesmo. Yo se que lo fago yo y toles persones que-y tenemos respetu, admiración y cariñu (como políticu, como amigu o como mayestru). El problema creo que ye que nun lu conoces...
Y por favor "Otiador" nun faltes al respetu. La calidá y cantidá de la bibliografía de Xuan Xosé ye INCUESTIONABLE (http://ast.wikipedia.org/wiki/Xuan_Xos%C3%A9_S%C3%A1nchez_Vicente)sea cual sea la to ideoloxía política, así que un poquiñín d'educación y respetu.
Por último, tais nel blog del únicu diputáu que hubo na historia de la Xunta Xeneral d'Asturies, l'únicu diputáu nacionalista asturianu, tais nel blog d'una persona estudiada, inteligente e ilustrada. El referente del nacionalismu asturianu, el Castelao asturianu. Sinceramente nun creyo que te quedando "como'l culo", asina queden otros que critiquen cuando se insierta un comentariu sobre Cuba, el restu del mes artículos sobre la identidá asturianu y ni un comentariu felicitando al autor.
Felicidaes pol to blog Xuan.
Un saludu candial a toos.

PD: Yo por si acasu, nun tengo nomatu.
Y como seguidor d'esti blog, gracies a toos por participar.