El Rey, los güesos y los dolores

Falo con un amigu residente n'Andalucía pero de fondu raigañu asturianu, familiar y emocional. Él deséa-y al Rei un rápidu y bon restablecimientu, como yo tamién lo fago. Ente unes coses y otres, recordamos, por un daqué de semeyanza contestual, dos testos, ún musical -emparentáu na autoría cola so familia-, otru lliterariu. Póngolos equí, por si-yos presta sentir l'ún y lleer l'otru.

El Rei que rabió


D'El alcalde de Zalamea:

DON LOPE.
Yo vengo cansado, y esta
pierna, que el diablo me dio,
ha menester descansar.
CRESPO.
¿Pues quién os dice que no?
Ahí me dio el diablo una cama, 885
y servirá para vos.
DON LOPE.
¿Y diola hecha el diablo?
CRESPO.
Sí.
DON LOPE.
Pues a deshacerla voy;
que estoy, voto a Dios, cansado.
CRESPO.
Pues descansad, voto a Dios. 890
DON LOPE.(Aparte.)
Testarudo es el villano;
tan bien jura como yo.

CRESPO.(Aparte.)
Caprichudo es el don Lope;
no haremos migas los dos.

No hay comentarios: