¿Qué nun hai misterios?

De La Nueva España del 08/04/2016:


Condenada la Zalia por pagar suelo para faba como si fuera para plantar lechuga

Una sentencia del TSJA obliga a multiplicar por cinco el valor de las expropiaciones de la Zona Logística gijonesa

¡Misteriu de los misterios! ¿Cómo se sabe si un terrén ye pa fabes o pa llechugues? ¿Pero acasu nun valen toos pa fabes y pa llechugues?

Pues nun va ser asina, mira que taba yo ignorante.

En tou casu, yo pediría que me contasen el secretu de la estremadura: ¿cuándo la tierra val pa fabes, cuándo pa llechugues? O quien diz pa llechugues o fabes, pa patates o fabones.

Hasta que nun me lo aclaren yo vo seguir ablucáu ante'l misteriu, qu'esa ye la forma d'entender qu'hai coses que tán perriba de la comprendoria de los mortales.

No hay comentarios: